New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 513K
Nyheder om andre klubber
Skal vi ikke lige tage den ned???
De slår et nærmest amatørhold…sejren i går overtaler mig ikke, heller ikke i undertal. Det er nærmere der sammensmeltning på Island.

Skal man vende sejren i går med modsatte argument, ville nederlaget på Island gøre nedrykningskandidater i Suppen.
Man vinder en kamp i undertal med 10 mand på 35-40 minutter.

Vi kan synes hvad vi vil, men jeg kunne ikke forestille mig andet end at de får styrket deres selvtillid

Skal vi ikke lige tage den ned???
De slår et nærmest amatørhold…sejren i går overtaler mig ikke, heller ikke i undertal. Det er nærmere der sammensmeltning på Island.

Skal man vende sejren i går med modsatte argument, ville nederlaget på Island gøre nedrykningskandidater i Suppen.
Det er ikke et spørgsmål om at de skal overtale dig eller mig :)

Det handler om at de har været helt ude og dingle med katastrofe på Island, Birk fyringstruet og stemningsboykot.

Nu vandt de samlet set mod alle odds i aftes. Et hold der har været i knæ og pludselig overvinder stor modgang - de KAN få et stort boost ind i de næste kampe.

Og Brøndby er notorisk et hold kan komme helt op og flyve på momentum. Især når de har deres stærke hjemmepublikum i ryggen.

Det er ikke et spørgsmål om at de skal overtale dig eller mig :)

Det handler om at de har været helt ude og dingle med katastrofe på Island, Birk fyringstruet og stemningsboykot.

Nu vandt de samlet set mod alle odds i aftes. Et hold der har været i knæ og pludselig overvinder stor modgang - de KAN få et stort boost ind i de næste kampe.

Og Brøndby er notorisk et hold kan komme helt op og flyve på momentum. Især når de har deres stærke hjemmepublikum i ryggen.
Gid de så bare havde 10 udebanekampe i streg med minimal kapacitet til deres (medløber-)fans.

Gyamfi helt ude af Esbjergs trup i dag. Jeg håber ikke det bliver endnu et spildt lejeophold for ham.
De satser på at give ham lige nøjagtig så meget spilletid at han vil blive og så lidt at AGF tænker at de lige så godt kan sælge ham billigt ;)

Nej, han skal selvfølgelig gerne spille, men han er der hele sæsonen så han skal også have tid ligesom Callø i foråret i Kolding.

De satser på at give ham lige nøjagtig så meget spilletid at han vil blive og så lidt at AGF tænker at de lige så godt kan sælge ham billigt ;)

Nej, han skal selvfølgelig gerne spille, men han er der hele sæsonen så han skal også have tid ligesom Callø i foråret i Kolding.
Ja, der var jo også en artikel om at Esbjerg havde forventet at han var længere fremme rent fysisk. Men fordi han ikke havde spillet testkampe i AGF var det ikke tilfældet.

Det er så sindsygt, men hvor er jeg voldsomt træt af den klub. Den giver INTET, som i absolut INTET til "Dansk fodbold". Deres tilskuere tal er i frit fald, der investeret intet i udvikling af klubben. Det bliver bare mere og mere en menneske fabrik.

Ærlig talt synes jeg det er frustrende at de skal være en del af superligaen, for de er bare fyld.

Det er sjovt, hvordan de i min optik har bevæget sig helt til toppen af klubber jeg bryder mig mindst om, men det er fordi det intet har med rivalisering eller andet at gøre, det handler udelukkende om, at de slet ikke har en eksistensberettigelse, og jeg faktisk mener de dræner dansk fodbold for interesse med deres usle model.

Latest posts

Back