New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 509K
Åh så er det stiv dolk torsdag igen! Jeg ender jo med at få en hel børnehave herhjemme

Flere kunder til JN

seinfeld master GIF

Jeg tager gerne en 3-0 sejr, når de nu alligevel ser ud til at vinde, og så ryge ud i forlænget. Så må de være møre i weekenden, uanset hvem de møder 🙂
Jeg spekulerer også på om det ikke er bedre selvom det altid er fint når det går skidt for Brøndby. Det er mest det sjove ved det og at det ville være så ringe at ryge ud til nogle deltidsprofessionelle. Kampen mod Strasbourg er selvfølgelig også nogle millioner værd, men så længe de ryger ud der, er det ikke det der gør den store økonomiske forskel. Nu kan det slide lidt med ekstra kampe - dog ikke direkte til vores fordel, vi møder dem først langt henne i september - og de holder længere på Birk og jeg tror de ville klare sig bedre med en bedre træner. Men Vikingur skulle også have vundet større på Island, så Brøndby fik nok lige begrænset det tilstrækkeligt i den kamp.

Det her kan give Brøndby kæmpe momentum ind i ligaen.
Skal vi ikke lige tage den ned???
De slår et nærmest amatørhold…sejren i går overtaler mig ikke, heller ikke i undertal. Det er nærmere der sammensmeltning på Island.

Skal man vende sejren i går med modsatte argument, ville nederlaget på Island gøre nedrykningskandidater i Suppen.

Latest posts

Back