New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCN - AGF, torsdag d. 23.4. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 70
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 23-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    43
  • This poll will close: .
Jeg ved ikke hvorfor, for i går var jeg klinisk deprimeret og utrøstelig, til et punkt hvor min hustru faktisk var ved at være ægte bekymret, men jeg har en fornemmelse af, at Jakob Poulsens budskab om, at nu har vi chancen for at vise Danmark, hvad vi er gjort af, er gået rent ind hos spillerne.

Vi kører snothvalpene midt over på det der lorteplastik! Vi vinder med 3 eller 4 og sender et klart signal til grødbønderne om, at intet er overstået endnu.

Tror det er for meget for den gode Serra at starte 3 kampe i træk på 6 (eller 7) dage. Paddy starter garanteret på torsdag i Farum og Serra på søndag mod FCM.
Serra spiller kun 60 minutter hver gang, og har ikke mange højintense løb, så det er ikke noget problem for ham at spille 3x60 minutter på en uge. Til gengæld ville det være problematisk at starte med Paddy, han har spillet på en badebillet hele 2026, og der er ikke energi i resten af truppen, til at kompensere for hans manglende arbejde. Det er bedst hvis han kommer ind til sidst, selvom det ikke giver mål at putte ham på banen.

Jeg ved ikke hvorfor, for i går var jeg klinisk deprimeret og utrøstelig, til et punkt hvor min hustru faktisk var ved at være ægte bekymret, men jeg har en fornemmelse af, at Jakob Poulsens budskab om, at nu har vi chancen for at vise Danmark, hvad vi er gjort af, er gået rent ind hos spillerne.

Vi kører snothvalpene midt over på det der lorteplastik! Vi vinder med 3 eller 4 og sender et klart signal til grødbønderne om, at intet er overstået endnu.
Og ikast smider point i Haderslev. Drømmen lever!

Altså i forhold til fysikken?
Hvad er dit bud på indskifning af Paddy? At han vurderes bedre end Serra, eller at Serra er kørt flad?

Jeg er 'imponeret' over hvor begrænset fysisk form Serra virker til at være i. Men han kan naturligvis spille mere intenst fordi han ved han skal ud (med tanke på den energi han udstråler, må det så give en meget lav hvilepuls.

Jeg mener stadig Serra er bedste valg, jeg forstår bare ikke hvorfor han skiftes ud så tidligt i hver kamp.

Hvad er dit bud på indskifning af Paddy? At han vurderes bedre end Serra, eller at Serra er kørt flad?

Jeg er 'imponeret' over hvor begrænset fysisk form Serra virker til at være i. Men han kan naturligvis spille mere intenst fordi han ved han skal ud (med tanke på den energi han udstråler, må det så give en meget lav hvilepuls.

Jeg mener stadig Serra er bedste valg, jeg forstår bare ikke hvorfor han skiftes ud så tidligt i hver kamp.

Min pointe er om Janni fysisk starte inde i tre kampe på en uge? Hvis ja - så ville jeg starte med ham.

Jeg synes ikke at Serra viser begrænset form. Han har ikke spillet meget i de senere år og de tidlige udskiftninger skyldes måske ikke kun fysik.

Latest posts

Back