New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 376K
"Hvor blev de af"-tråden
"GIGANTISK sportsaften venter i aften"...ja, sådan ser det ud på forsiden af BT.DK....det er sgu sørgeligt....Danmark spiller en håndboldkamp i indledende runde...FCK spiller en betydningsløs kamp i aften....altså...det står sgu godt nok skidt til....dog ser jeg frem til maj måned, hvor JP og STIFTEN bliver nødt til at anvende Jesus-bogstaver på forsiden hvis det vilde SKULLE ske...fingers crossed ( PS: til de der ikke ved det: Jesus-bogataver er største format i de trykte medier, som var tiltænkt " den dag Jesus genopstår " - senest anvendt af JP da vi blev Europamestre...PSS: mener min udlægning er korrekt...anyone? )

Enig at ordet gigantisk er for meget.. Men det er da nogle større kampe end bare som så.
Danmark Portugal handler om point videre til mellemrummene, og Portugal er første mulige test (de har før drillet de største hold, specielt Frankrig har haft problemer med dem)
Kampen er overhovedet ikke betydningsløs for FCK, de kan med en sejr gå videre næsten sikkert. Og skal de videre er det vel i aften på hjemmebanen de skal vinde. Og så skræmmende er Napoli ikke for tiden. Men okay. Det rmer FCK heller ikke

Det er som om, at den mand har været 28 år de sidste ti år. Time is running fast.
Jeg har det med Munksgaard, som med ingen andre spillere i verden: jeg forstår ikke, hvordan tiden er gået så langsomt. Jeg kunne have gættet på, at han var 34 og havde afsluttet sin karriere. Mens andre spilleres karriere flyver forbi, og tiden bare går alt for hurtigt. Jeg forstår det ikke…

Kasper Junker til Biriam United i Thailand med kontrakt på halvandet år.
Tror heller ikke han kan vinde ret meget ved at flytte til Danmark, ud over stor stigning i trækprocent for et middelmådigt hold. Så er det nok bedre at spille i et land hvor man kan være 'Tingager' med en højde på 1,75m spille i toppen og nyde livet.

Det var sgu ikke længe Julius Beck skulle spille i Sturm Graz, Elfsborg henter ham på leje med en købsoption:

Var det ikke i starten af dette vindue han skiftede til Østrig fra Esbjerg?

Mener det var i sommers.

Edit - det var i sommers og han har ikke fået meget spilletid.

1770366726491.webp

Latest posts

Back