Kunne vi da bare bytte Gyamfi, Badji og Serra til en som var mere anvendelig. Så tager jeg gerne Tchamche som 3 angriber.
Jeg kan sagtens se CV og Co have et dilemma pt. Der er virkelig blevet lagt på i løbet af kort tid men der er stadig kæmpe usikkerhed, om det bliver stabilt og målene kommer løbende. Lykkes det og han begynder at banke mål ind i løbet af efteråret, så er han hurtigt et meget stort salg men vi har så udfordringen igen. På den anden side, kan der være mulige emner, der ser udfordringer med en ung konkurrent som udvikler sig hurtigt

I sommers ville jeg have sagt, at behovet var en klar 1 angriber men det er jeg lidt i tvivl om de vil gå efter. På den anden side, bør der være spilletid nok til 2 mand.
Jeg er også lidt spændt på, om JP foretrækker en større angriber som skal modtage indlæg eller vi vil se mere af det vi så i dag, hvor de spiller hurtigt i små rum. Bogere ligner egentlig en der hopper højt nok men luftdueller har jeg ikke indtryk af, at han vinder mange af. Til gengæld bør han være hurtig nok, til at nå frem til når Emmery sætter turbo på - de skal bare have afstemt løbene med afleveringen.