New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 331K
Først og fremmest er jeg glad på Badjis vegne! Fuck hvor fedt, hvis han giver sig til at hugge dem ind rutinemæssigt.

Serra som forårets topscorer og Badji bliver største salg til sommer, ja hvem har set det komme...

Its Happening Mtv GIF by Jersey Shore Family Vacation

Godt at se Badji lægger stærkt ud. Sådan umiddelbart vurderet kan Panetolikos dog ikke betale alverden. Der er vel en frikøbsklausul, men det ville ikke overraske mig hvis de nærmest uanset hvad vil forhandle den ned. Skulle det ikke kunne lade sig gøre med den handel vil det dog klart nok gøre det nemmere at sælge ham til en anden klub hvis han kan få scoret nogle mål.

Synes klart Badji har nogle spidskompetencer, så hvis et lejeophold kan udvikle dem marginalt og hans svagheder markant - foruden at banke noget selvtillid i ham -, så giver jeg ham gerne en chance mere. Han er fortsat ung, og jeg synes, vi så i glimt, at han ikke var håbløs i alle facetter at spillet overhovedet. Nogle ting er han endda stærkere end Mortensen og Serra til, e.g. hovedstødsdueller, at holde i bolden med ryggen mod mål og aflæg til medspillere.

Hvis det er den samme Badji, der kommer retur, så må de til gengæld godt indfri en eventuel frikøbsklausul.

Synes klart Badji har nogle spidskompetencer, så hvis et lejeophold kan udvikle dem marginalt og hans svagheder markant - foruden at banke noget selvtillid i ham -, så giver jeg ham gerne en chance mere. Han er fortsat ung, og jeg synes, vi så i glimt, at han ikke var håbløs i alle facetter at spillet overhovedet. Nogle ting er han endda stærkere end Mortensen og Serra til, e.g. hovedstødsdueller, at holde i bolden med ryggen mod mål og aflæg til medspillere.

Hvis det er den samme Badji, der kommer retur, så må de til gengæld godt indfri en eventuel frikøbsklausul.
Han har da klart nok også nogle kvaliteter, men det virkede som om JP havde afskrevet ham helt og så kan det vel næsten ikke lade sig gøre at komme tilbage. Hvis han har et succesfuldt ophold tror jeg bare man vil bruge det til at få ham solgt til enten Panetolikos eller en anden klub.

Last edited:
det var da et ægte mortensen mål han lavede

edit: har lige set highlight videoen færdig. det er squ en god start det ser ud til han har fået dernede, selvfølgeligt ikke sikkert at han lavede meget ud over det man så i videoen, men det kunne da være fedt hvis han kunne få lidt gang i den så der var nogle der ville købe ham til sommer

det var da et ægte mortensen mål han lavede

edit: har lige set highlight videoen færdig. det er squ en god start det ser ud til han har fået dernede, selvfølgeligt ikke sikkert at han lavede meget ud over det man så i videoen, men det kunne da være fedt hvis han kunne få lidt gang i den så der var nogle der ville købe ham til sommer
Og FUCK en venstreskøjte fra deres spanier til 2-0

Badjis kvaliteter var synlige ret tidligt. For mig virkede det også tidligt klart at han er presset på spilforståelse eller taktisk skoling. Og så var hans afslutninger pivringe.

Hvis man i AGF har bygget på det taktiske og han med en genstart får succes med sine afslutninger, kan han sikkert få en fin aftale med fx Panacotta i Grækenland eller lignende. Så bliver det interessant om selvtilliden får målfarligheden til at blive, eller mean-reversion sætter ind og han ender med udeblevne lønsedler osv.

Latest posts

Back