New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 376K
"Hvor blev de af"-tråden

Nogle der har læst denne artikel?
Nej, men Ronaldo skiftede ikke fra PSV til Inter, som brødteksten påstår. Jeg kommer nok heller ikke til at investere de penge, der kræves for at læse den, når skribenten ikke magter simpel research. 🙂

Det var vist bare hans niveau, var det ikke? Han vil vel mest blive husket for at have et par træstammer som lår. Lidt a la John Jensen, som heller ikke fik en stor karriere.
Arh, jeg kunne sgu' godt li' ham - ligesom flere af de andre i Davids tidlige periode. DAP er fx involveret i nogle ret fede, æhh - jubelscener! her: ... Slående iø hvis man skulle ha' glemt det, hvor fed en spiller Sana var. Lukususspiller - men for fanden hvor ku' han lave lækkerier.

Imponerende turnaround Mathias Jørgensen har fået lavet på sin karriere: https://www.bt.dk/fodbold/dansk-angriber-skifter-fra-bodoeglimt-til-blackburn

Da han spillede hos os lignede han godt nok endnu et talent, der aldrig fik forløst potentialet. Men en stor traditionsklub i Championship er sgu et meget godt sted at lande.

Som Blackburn fan vil jeg ikke ligefrem kalde det et godt sted at lande pt, desværre.

En klub i mere eller mindre konstant kaos, uden penge, og lykkeriddere ind og ud konstant.

Selv som fan igennem 30 år, havde jeg stort set valgt alle andre klubber i Championship (ikke Wednesday), istedet for Blackburn. Jeg tror så også vi rykker ned i år..

Imponerende turnaround Mathias Jørgensen har fået lavet på sin karriere: https://www.bt.dk/fodbold/dansk-angriber-skifter-fra-bodoeglimt-til-blackburn

Da han spillede hos os lignede han godt nok endnu et talent, der aldrig fik forløst potentialet. Men en stor traditionsklub i Championship er sgu et meget godt sted at lande.
Det var et vanskeligt forår med flere andre spillere på leje og svingende resultater osv, men var han ikke også bare skadet det meste af tiden? Jeg kan sagtens forstå man sendte ham videre, der manglede da nok også lidt i det hele taget, og så lod SIB finde en, men havde man haft mulighed for at se ham bedre an kan det jo være man havde fortsat med ham og havde sparet det køb af Kurminowski. Han kunne vel også være OK at have nu, men det er trods alt ikke en spiller der bare bragede igennem i Bodø.

Latest posts

Back