Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00
Jeg havde ikke set Bisseck mange minutter i første kamp før jeg var helt med på, at han var starter. Enig i det tog længere før han begyndte at stikke så meget ud at jeg tænktr han var for god til suppen.Bisseck havde altså også sine startvanskeligheder og især det fysiske haltede som også gik ud over spillet. Som jeg husker det skulle vi ind i hans anden sæson før han sådan for alvor lignede en der voksede ud af ligaen. I nedrykningsspillet var han også lidt ind og ud af holdet. Men det var selvfølgelig også en helt forfærdelig sæson for alle. Og han kom med lidt førsteholdserfaring fra Køln, Kiel og Roda. Camara har spillet 206 minutter og allerede imponeret på en svær udebane i Viborg. Taktisk er Superligaen et svært sted at komme ind.
Camara har primært imponeret ved ikke at falde igennem. Der er ikke kigget der siger mig, at han er starter eller andet end at han skal have solid støtte hver gang han spiller.
Det er en helt fair indvendig at Camara er et stykke fra hvor Bisseck vsr, da han kom til AGF. Og i at hvis han fortsætter sin udvikling kan det blive meget spændende.
Men indtil videre er han en spiller der 'koster' at have på banen ogsom skal forbedre sig på mange fronter for at være på niveau med en starter i AGF.
Det kan være Camara bliver den Bisseck vi så meget tidligere i sit forløb. Jeg forstår hvor kommentaren kommer fra. Men der er mange ting der skal gå op, før Camara er i nærheden af den Bisseck, der dukkede op i Århus. Og derfra er der endnu mere, der skal flaske sig.