Champions League 2026/27
KejserJohn
Experienced member
So what?? Hvis jeg ikke udnytter min sæsonkortplads er der jo en anden der får glæden af pladsen?Som det har været i Vejlby, kunne man i princippet bare lade være med at trække billet hele sæsonen, men så bruge sin førsteret til at trække billet når der er guldkamp hjemme mod Viborg.
En sæsonkortholder er klubbens laveste grad af sponsorer....en sponsor der betaler up-front før sæsonstart ( under normale stadionforhold ) og skal selvfølgelig behandles ordenligt.
Jeg kan dog sagtens se for mig at sæsonkort på det nye stadion blive på samme måde som i Vejlby - man skal hente sin plads eller give den til anden/klubben. Dét lever jeg fint med.