New posts

ARKIVERET Artikler om spillerne og klubben 2025

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 97K
Status
Not open for further replies.
Last edited:
Jesper Hansen bliver ikke den første til at vinde Det Gyldne Bur tre gange - men han bliver den første til at have vundet prisen for tre forskellige klubber. De to første var for FC Nordsjælland (2012) og FC Midtjylland (2019). Begge sæsoner endte med, at Jesper Hansens klub vandt mesterskabet (!)

Ingen andre har vundet Det Gyldne Bur med så langt et tidsrum som 13 år mellem første og hidtil seneste gang. Rekorden for flest gyldne bure bliver svær at tage fra Lars Høgh, der vældig imponerende vandt prisen fem gange ud af ni mulige i årene fra 1986 til 1994.

Tipsbladet har Arnstad som 5 bedste spiller i Superligaen.

Fcm har hele 3 ud af de 5.

De mener så ikke man skal kunne stemme på Arnstad som den bedste - det er åbenbart kun de 4 andre på listen forundt, at man kan stemme på deres navn:rolleyes:

View attachment 5899
Hvis ham nordmanden fra fck skulle være bedre end Arnstad, ville man så ikke tro, at han også var en del af det norske landshold? De spiller trods alt nogenlunde samme position

De mener så ikke man skal kunne stemme på Arnstad som den bedste - det er åbenbart kun de 4 andre på listen forundt, at man kan stemme på deres navn:rolleyes:

View attachment 5899
Sådan har det konsekvent været i samtlige(?) af den slags artikler, de har kørt den seneste måneds tid. Fire navne og "en anden".

Det er spøjst, men jo så altså ikke "personligt".

View attachment 5899
Den afstemning er til af lukke op og skide i for at sige det på godt gammel dansk.
Syntes godt nok der burde være en afstemning herinde med årets mest troværdige agf medie og det mindst troværdige.

Hvis ham nordmanden fra fck skulle være bedre end Arnstad, ville man så ikke tro, at han også var en del af det norske landshold? De spiller trods alt nogenlunde samme position
Det virker til, at Eloyiunussi og Ståle er røget lidt på kant med hinanden. Jeg ved ikke helt hvorfor, men der er flere artikler om det, og i Norge undres man også.

Arnstad er lidt mere defensiv og dækker også en 8’er.

Den afstemning er til af lukke op og skide i for at sige det på godt gammel dansk.

Jeg har svært ved at finde argumenter for de 5 spillere ikke skal være på listen.

Franculino er udenfor diskussion.
Simsir er assist kongen og scorer mål
Arnstad er profilen på efterårets bedste hold
Billing har domineret midtbanen fra dag 1
Elyounoussi kan nok diskuteres men han er en af få FCKer som leverer. Thomas Jørgensen kunne nok være i spil.

Men måske jeg misforstår dig og du mener placeringerne er til at lukke op og skide i?

Måske tænker de på det ikke helt urealistiske scenarie at der kommer en masse AGF-fans ind og stemmer på Arnstad uanset hvem der ellers er med i afstemningen. Man skulle så tro der også ville være den risiko med en FCK-spiller, men måske ikke eller det gør mindre? Der er heller ikke flertal for “en femte,” som naturligvis fik min stemme, men Franculino er da også en udmærket vinder af sådan en individuel pris.

Brugerafstemninger i fodbold er generelt bare ligegyldige og sjældent særlig brugbare.
Selv en intern afstemning om kampens spiller går ofte galt, da mange fokuserer udelukkende på målscorere.

Når Jesper Hansen vinder det gyldne bur efter en afstemning blandt kollegaer, så betyder det 1000 gange mere end hvis Onsides brugere skulle stemme om det.

Det er helt vanvittigt, så meget fokus der pludselig er på en spiller, der ikke har spillet så meget som et sekunds fodbold i en europæisk liga. I mellemtiden hiver FCN bare den næste superstjerne op uden de store dikkedarer.

Vi må se, hvad det bliver til, men min skepsis er kun voksende for tiden.

Det er helt vanvittigt, så meget fokus der pludselig er på en spiller, der ikke har spillet så meget som et sekunds fodbold i en europæisk liga. I mellemtiden hiver FCN bare den næste superstjerne op uden de store dikkedarer.

Vi må se, hvad det bliver til, men min skepsis er kun voksende for tiden.

Vi må godt nok håbe der er noget i al den hype :oops:

Og ja - Fcn er bedre til at gå stille med dørene omkring deres talenter og skjule dem lidt for omverdenen. Måske det bliver en strategi på et senere tidspunkt for El Cambio men i første omgang ønsker de formentlig større opmærksomhed omkring deres projekt.

Forskellen mellem FCN og os men også FCN helt bevidst gemmer deres store talenter.

Derudover har journalisten en forbindelse til ECA som han har besøgt irc mere end en gang men ja fokus det er der men også naturligt når James er yngste spiller til at få en kamp i en så stor turnering siden 74.

Forskellen mellem FCN og os men også FCN helt bevidst gemmer deres store talenter.

Derudover har journalisten en forbindelse til ECA som han har besøgt irc mere end en gang men ja fokus det er der men også naturligt når James er yngste spiller til at få en kamp i en så stor turnering siden 74.
Ja, og der har jeg jo så den mistanke, at det mest af alt handler om Ugandas lave niveau.

Men helt generelt er der allerede skrevet "alt for meget" om en spiller, hvis niveau ingen af os rigtig kender.

Jeg håber, det kan håndteres, og jeg håber, han er god nok, men min tvivl er enorm.

Vi må godt nok håbe der er noget i al den hype :oops:

Og ja - Fcn er bedre til at gå stille med dørene omkring deres talenter og skjule dem lidt for omverdenen. Måske det bliver en strategi på et senere tidspunkt for El Cambio men i første omgang ønsker de formentlig større opmærksomhed omkring deres projekt.
Men samtidig også det, der giver også store sponsorindtægter, at en 17 årig fra et lille land, giver større og mere omtale end mange af de talenter FCN igen og igen henter.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back