New posts

Pokalturneringen 2026/2027

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 64
  • Views Views: Views 3K
Pokalturneringen 2026/2027
Jo før jo bedre. De her endnu en talentafdeling, hvor de største talenter i Nordjylland tager hen. Men 1-2 år mere i 1. Division så tager AGF, FCM og Randers dem, også selvom de måske ikke er profiler i de klubber.

Det her kan være starten på en deroute af de store
Ja det kan ende som Vejle, der også var en magtfaktor indtil de traf en stribe helt forkerte beslutninger.

Ja det kan ende som Vejle, der også var en magtfaktor indtil de traf en stribe helt forkerte beslutninger.
Ja. Eller Esbjerg.

Men jeg tror faldet her kan blive større, de store klubber vokser.

Talenter flytter meget mere rundt end tidligere. Vejle har altid været heldig at de største klubber tæt på dem, før i tiden, var OB og AGF, så der var talenter nok at vælge imellem.

AaB får meget snart problemer. Sebastian Cortsen, og noget familie, flyttede fra Aalborg til København sidste år, for at spille i FCK og nu han er blevet 15 år han har skrevet en større kontrakt med FCK.

Den slags er bare nyt i dansk fodbold, så de kan slet ikke leve af deres nærområde på samme måde

Jeg aner ikke hvordan AaB stillede op, men det er skræmmende ikke desto mindre, hvis selv deres næstbedste ikke ville klæde et Jyllandsserie hold af.

Det hold de tabte til Hobro med har nogle unge talenter, nogle middelmådige breddespillere fra udlandet og så meget få ledere langt under niveau (f.eks Frederik Børsting).

Håber de skraber point sammen nu her, og så går all in på ungdomsvejen. Jeg tror simpelthen ikke de kan rykke op i år.
Ham der ikke var i nærheden af Varanspors angriber så han upresset kunne tage den flot med og løbe ned og score sejrsmålet havde vist nummer 15. Det er Cornelius Olsson, der vist ikke er normal starter, men der blev da nævnt et par andre navne jeg har hørt før. De burde selvfølgelig også kunne vinde sådan en kamp med et par reserver på holdet, men overraskelserne kommer nogle gange i pokalen når det mindre hold er godt kørende og det større det modsatte og forholdene er uvanlige på en skole med en knoldet bane osv.

Ham der ikke var i nærheden af Varanspors angriber så han upresset kunne tage den flot med og løbe ned og score sejrsmålet havde vist nummer 15. Det er Cornelius Olsson, der vist ikke er normal starter, men der blev da nævnt et par andre navne jeg har hørt før. De burde selvfølgelig også kunne vinde sådan en kamp med et par reserver på holdet, men overraskelserne kommer nogle gange i pokalen når det mindre hold er godt kørende og det større det modsatte og forholdene er uvanlige på en skole med en knoldet bane osv.
De skal bare slå dem, det burde vores U19 (uden afbud) også.

Cornelius er bror til en tidligere AGFer, Oliver. Cornelius har været anfører for FCKs U19. Spiller Primavera for Torino og spillet 6-8 U19 landskampe, bl.a foran Callø.

Hvis Steffen Højer har lidt røv i bukserne, så burde han bare være helt klar omkring at alle forklaringer, blot er dårlige undskyldninger

Latest posts

Back