New posts

Pokalturneringen 2026/2027

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 84
  • Views Views: Views 4K
Den vil helt sikkert blive rykket til Vejlby, og det samme hvis vi trækker Brabrand eller VSK(Selvom de teknisk set spiller hjemme).
Det er nok kun et lokalopgør mod Aarhus Fremad hvor der er en mulig chance for at den bliver spillet på egen bane på Riisvangen.

Det frygter jeg også.
Jeg ville finde det charmerende, hvis de spillede på Sødalskolen og så med et max antal på f.eks. 1500 eller evt 2000 med en mobiltribune.
Der kommer jo alligevel næppe mere end omkring 3000 i Vejlby.

Men nuvel, FCK skal have en af de lavest rangerede klubber - og Vatanspor vil nok rigtig gerne have FCK, så mon ikke det bliver udfaldet.
Fru Fortuna er jo FCK-fan.

Det frygter jeg også.
Jeg ville finde det charmerende, hvis de spillede på Sødalskolen og så med et max antal på f.eks. 1500 eller evt 2000 med en mobiltribune.
Der kommer jo alligevel næppe mere end omkring 3000 i Vejlby.

Men nuvel, FCK skal have en af de lavest rangerede klubber - og Vatanspor vil nok rigtig gerne have FCK, så mon ikke det bliver udfaldet.
Fru Fortuna er jo FCK-fan.

FCK møder Vatanspor på boldbanen. De bliver smasket ned igen og igen af Brian Steen-tacklinger. Et par skader eller tre til københavnerne - ikke noget alvorligt, bare et par måneder. FCK brænder sammen i raseri og får to røde kort, Beijmo og Madsen, laver en AaB og tager karantænerne med over i Superligaen.

Latest posts

Back