New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 169K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Jeg er så træt af "eksperter", der enten ikke ser vores kampe eller bare mangler indsigt, fordi jeg synes på ingen måde at vi er på vej ind i en "krise". Carsten Werge mine damer og herrer: https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2...ge?entry=9362cb19-8254-4792-97b1-c441cb2bce11
Det er bare underlødigt.
For mig hjælper det at huske på, at de såkaldte eksperter er sat i verden, ikke for at udbrede og uddybe kendskab til superligaen og fodbold, men derimod at genere clicks, views og kontroverser, så der kan sælges annoncekroner og abonnementer. Set i det lys, bliver det tydeligt, at mange af dem nok i virkeligheden taler mod bedre vidende, og sælger en lille bid af deres sjæl hver dag.
Godt det ikke er mig.

Ret skal være ret, han siger at det først er hvis vi taber til Randers, at vi er på vej ind i en krise.

Hvis man ser på tabellen, så kan man godt give ham ret, men ser man på helheden så synes jeg (heller) ikke vi er på vej i en krise.

Vi spiller til sejre, men scorer desværre ikke flere mål end modstanderen, og så vinder man som bekendt ikke.

Ret skal være ret, han siger at det først er hvis vi taber til Randers, at vi er på vej ind i en krise.

Hvis man ser på tabellen, så kan man godt give ham ret, men ser man på helheden så synes jeg (heller) ikke vi er på vej i en krise.

Vi spiller til sejre, men scorer desværre ikke flere mål end modstanderen, og så vinder man som bekendt ikke.
Vi lukker rigtig mange mål ind. Det er desværre nok der skoen trykker mest.

19 mål i de 9 gældende kampe vi har spillet indtil videre. 2 mål mod Lyngby, 2 mål mod OB, 1 mål mod Viborg og 1 mål mod Brøndby. Det burde have givet 8, måske endda 10 point.

En god præstation imod Benfica, en sejr over Randers krydret med to topforstærkninger, så er vi klar til at rive FCM et nyt røvhul den 3.9 og sæsonen er i live igen. De kommer til at have solgt både Francu og Osorio der

Det er bare underlødigt.
For mig hjælper det at huske på, at de såkaldte eksperter er sat i verden, ikke for at udbrede og uddybe kendskab til superligaen og fodbold, men derimod at genere clicks, views og kontroverser, så der kan sælges annoncekroner og abonnementer. Set i det lys, bliver det tydeligt, at mange af dem nok i virkeligheden taler mod bedre vidende, og sælger en lille bid af deres sjæl hver dag.
Godt det ikke er mig.
Jeg gad vide, om ikke det hele efterhånden er blevet så dumt og overfladisk, at der nu er et pænt marked for seriøs, dybdeborende og velinformeret sportsjournalistik?

Syndefaldet blev allerede indvarslet i 90erne med Ole Erling på Hammond-orgel i Onside (Werge var sjovt nok også med dengang og faktisk var det ikke en skid sjovt). Og siden er det bare gået nedad bakke.

Giv mig Hans Grønfeldt tilbage! Og Gunnar Nu! Og evt Claus Borre!

Jeg gad vide, om ikke det hele efterhånden er blevet så dumt og overfladisk, at der nu er et pænt marked for seriøs, dybdeborende og velinformeret sportsjournalistik?
Det kunne man jo drømme om. Jeg tror bare, at det seriøse og lødige sportsjournalistik er flyttet over i podcastformatet, så dem, der er villige til at betale for det, får det der. Vi andre nærigrøve må nøjes med AGF forum og andenhåndsviden ;)

Syndefaldet blev allerede indvarslet i 90erne med Ole Erling på Hammond-orgel i Onside (Werge var sjovt nok også med dengang og faktisk var det ikke en skid sjovt). Og siden er det bare gået nedad bakke.

Giv mig Hans Grønfeldt tilbage! Og Gunnar Nu! Og evt Claus Borre!
Jeg tror desværre, at sportsjournalistik på skrift har svære betingelser, hvis det ikke er tabloid.

Mediano er et eksempel på, at der er et publikum der tager det til sig. Men folk ville sjældent bruge 1 time på at læse en analyse af en runde i superligaen.

Latest posts

Back