New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 486K
Nyheder om andre klubber
Du kan stensikkert forvente en prisforhøjelse snart. Disneys portefølje af serier og film er ikke så stor som Netflix og skal du tage markedsandele, sker det typisk med en lavere pris end konkurrenterne men det varer ikke ved.
Derudover er det gået op for streaming giganterne at sports købere er mere tilbøjelig til ikke at hoppe rundt men blive af indlysende årsager og de penge til rettigheder skal naturligvis hjem igen ergo prisstigninger.

Der er den ret store forskel, at Premier League rettighederne er 10 gange dyrere end La Liga rettighederne.

Der er masser af mænd i fyrrerne, der gerne vil se Man U/Liverpool/Arsenal ligesom da de var unge. Seertallene til La Liga eller Serie A er småting i sammenligning

Der er den ret store forskel, at Premier League rettighederne er 10 gange dyrere end La Liga rettighederne.

Der er masser af mænd i fyrrerne, der gerne vil se Man U/Liverpool/Arsenal ligesom da de var unge. Seertallene til La Liga eller Serie A er småting i sammenligning

Det er jeg helt med på men der er også helt enormt langt op til de priser Viaplay tager og den pris Disney tager også når der kommer en prisstigning, for det gør der.

Apropos - de fans som ikke er engle.

EB har lidt i + afdelingen omkring det overfald der var på den 42 årige fankoordinator i Brøndby. Han har tidligere selv været i det yderligtgående miljø.

Når man som almindelig borger hører om den slags, så bliver man lidt forarget - måske mest fordi man ikke varetægtsfængsler den sigtede som er dømt for vold flere gange (det gjorde man så senere).

Pebersprayen hvæser og sender sin svidende ladning i hovedet på en 42-årig mand, der lige er steget ud af sin bil på Christians Torv i Solrød 19. oktober 2025.

I det samme angriber seks maskerede mænd ham med slag og spark og en totenschlæger.

Offeret falder til jorden, mens mændene fortsætter med at udsætte ham for den afstumpede vold. Både hans kone og søn ser de mange maskerede mænd maltraktere deres mand og far.
For at være helt sikker, så brugte man også en totenschlager.

Der er slået hårdt, når der er kommet hævelser i hjernen. En knytnæve i hovedet er ikke nok. Der skal mere til, citerede anklageren i retten.

Ifølge Ekstra Bladets oplysninger skulle overfaldet i Solrød 19. oktober 2025 være en såkaldt 'bytter' for et angreb på en FCK-fan. Her skulle en mand med tilknytning til Urban Crew være blevet overfaldet af Brøndby-fans og være udsat for vold.

EB har lidt i + afdelingen omkring det overfald der var på den 42 årige fankoordinator i Brøndby. Han har tidligere selv været i det yderligtgående miljø.

Når man som almindelig borger hører om den slags, så bliver man lidt forarget - måske mest fordi man ikke varetægtsfængsler den sigtede som er dømt for vold flere gange (det gjorde man så senere).

Altså hvis det her ikke er bandekrig, så ved jeg snart ikke hvad man skal kalde det.

Tullberg må bruge dem han mener er de rigtige og ikke tage hensyn til mulige transfers der er oppe over.

Er det så en indikation på, at der ikke er noget tæt på eller de mener han bare skal bruge løs?

De må meget gerne sælge Franculino og Osorio inden vi skal møde dem. Jeg tvivler på de når i mål med Franculino men man ved aldrig. Det bliver spændende hvordan Fcm ser ud, hvis de forsvinder og man allerede har solgt Simsir. Måske det bliver lidt sværere, at tippe alle de tætte kampe over til deres fordel.

Last edited:
Du kan stensikkert forvente en prisforhøjelse snart. Disneys portefølje af serier og film er ikke så stor som Netflix og skal du tage markedsandele, sker det typisk med en lavere pris end konkurrenterne men det varer ikke ved.
Derudover er det gået op for streaming giganterne at sports købere er mere tilbøjelig til ikke at hoppe rundt men blive af indlysende årsager og de penge til rettigheder skal naturligvis hjem igen ergo prisstigninger.
Men.. prisen er endnu ikke forhøjet med conference league og Europs league gennem 2 år.
Hvis der skulle ske en prisstigning er det forhåbent for La Liga udelukkende.
Synes at du måske ser lidt for negativt på situationen.
Lad os være glade så længe det er som nu og kan næsten garantere, at der ikke kommer en prisstigning i år.
Jeg er så sikker at jeg vil med glæde overføre en 100 lap hvis det sker

Tullberg må bruge dem han mener er de rigtige og ikke tage hensyn til mulige transfers der er oppe over.

Er det så en indikation på, at der ikke er noget tæt på eller de mener han bare skal bruge løs?

De må meget gerne sælge Franculino og Osorio inden vi skal møde dem. Jeg tvivler på de når i mål med Franculino men man ved aldrig. Det bliver spændende hvordan Fcm ser ud, hvis de forsvinder og man allerede har solgt Simsir. Måske det bliver lidt sværere, at tippe alle de tætte kampe over til deres fordel.

Jeg har lige hørt Farzams nye transfer talk, og han tror simpelthen ik, at FCM sælger hverken Osorio eller Franculino. Stor interesse for PL for Osorio, men FCM tror åbenbart på, at de sagtens kan bibeholde hans værdi (muligvis øge den), hvis de holder ham en sæson mere. Han er prissat til €20-25M.

Han siger også, at de kun sælger Franculino, hvis de slår transferrekorden - altså +30M euro. Ham tror de heller ik falder i værdi, hvis han bliver 6-12 måneder mere.

Det lyder vildt, men Anders Holch Povlsen har åbenbart ik behov for at sælge, for han vil vinde mesterskabet.

Jeg har lige hørt Farzams nye transfer talk, og han tror simpelthen ik, at FCM sælger hverken Osorio eller Franculino. Stor interesse for PL for Osorio, men FCM tror åbenbart på, at de sagtens kan bibeholde hans værdi (muligvis øge den), hvis de holder ham en sæson mere. Han er prissat til €20-25M.

Han siger også, at de kun sælger Franculino, hvis de slår transferrekorden - altså +30M euro. Ham tror de heller ik falder i værdi, hvis han bliver 6-12 måneder mere.

Det lyder vildt, men Anders Holch Povlsen har åbenbart ik behov for at sælge, for han vil vinde mesterskabet.
Læste på Teamtalk at Everton værdisatte Franculino til 20-25 mill Euro.

Spændende at se hvor det ender

Spændende om spillerne er med på den. Jeg tvivler på begge ser sig selv i klubben længere og ja jeg ved godt, de er under kontrakt men det er næppe godt for stemningen i truppen, hvis de 2 største stjerner er sure eller ikke kan sætte sig op til SL kampe eller sågar CoL.

• Like
Reactions: Kaj

Det er sygt, men det er måske svært at reagere som Feyenoord på den slags episoder, der ikke har fundet sted ifm en kamp. Hvis der er ballade til en udekamp ville det være fint at sige, “OK, vi kan åbenbart ikke have udefans med, så det takker vi nej til” og så kan de eventuelt stadig sende vagter til at holde øje med at de ikke går ind andre steder på stadion.

Jeg kalder, at FCM ikke kommer til at vinde mesterskabet med Tullberg som træner. Han er ikke dygtig nok i nogen facetter af trænerfaget.

Spændende om spillerne er med på den. Jeg tvivler på begge ser sig selv i klubben længere og ja jeg ved godt, de er under kontrakt men det er næppe godt for stemningen i truppen, hvis de 2 største stjerner er sure eller ikke kan sætte sig op til SL kampe eller sågar CoL.
Måske har FCM malet sig lidt op i et hjørne med de priser de har gået og sagt de skal have og det markedet faktisk synes de er værd. Hvis de selv tror på 300 mio kan de selvfølgelig også godt tro de mindst kan holde den pris de får tilbudt nu til næste sommer, hvis den ikke er meget mere end det halve. Sportsligt på kort sigt er det nok også udmærket at holde på dem, men der er rigtigt at det også kan begynde at give nogle andre problemer. Var der ikke lagt op til at Franculino skulle sælge for et helt år siden? Så holdt man på ham og han accepterede jo nok at blive i vinter efter at han blev skadet, men nu vil han sikkert gerne afsted.

Det er altid et godt spørgsmål.

Tænker ik Osorio havde set sig være 4 år i Herning. Men han forlængede sin kontrakt i vinters, så de overvejelser kan jo have været oppe at vende.

Jeg tror, det er nemmere med Franculino. Han har været skadet, så han ved jo også godt selv, at han nok ik er så ombejlet som sidste år. Så er det nok nemmere at sluge at tage et halvt år mere.

Latest posts

Back