New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 75K
Skulle vi ikke bare glæde os over at flere fans rent faktisk kan komme på stadion, når nu os med mange point også begynder at kunne mærke det pengepungen ? Har aldrig forstået den trang til at putte sig selv i en kasse der hedder “ægte fans” for at hævde sig selv, eller snakke shit om dem som ikke har AGF som levevej “medløber fans”
Fedt mange kan opleve klubben, det vil hjælpe når vi rent faktisk skal fylde 24.000 ud , mere eller mindre hver gang.
Så nytter det ikke noget at skræmme dem væk fordi de ikke er “ægte fans”.
Hilsen ham der har 210 i score.

Jeg kommer ikke til at se europæiske kampe live pga af min lave score og ryger i kassen "Medløber".
at det hele skyldes jeg havde 3 mdr hvor jeg var tvunget til at se kampene i TV er der ingen der snakker højt om

Det gør mig egentligt ikke noget at jeg ikke får set de europæiske kampe live, men det pisser mig af at jeg skal puttes i den kasse

Jeg kommer ikke til at se europæiske kampe live pga af min lave score og ryger i kassen "Medløber".
at det hele skyldes jeg havde 3 mdr hvor jeg var tvunget til at se kampene i TV er der ingen der snakker højt om

Det gør mig egentligt ikke noget at jeg ikke får set de europæiske kampe live, men det pisser mig af at jeg skal puttes i den kasse
Arh, det er jo din formulering; ikke AGF’s….

Last edited:
Arh, det er jo din formulering; ikke AGF’s….
Min formulering - det er vel mere din tolkning af min besked den er gal med

Jeg sad hjemme i 3 mdr fordi jeg fik et nyt knæ.
Havde mit sæsonkort som jeg har haft i 100 år og en sommer haft betydning så havde jeg kunne få billet

Latest posts

D
Replies
935
Views
87K
Back