New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 243K
Trænertråden
Jeg kan mørke, at skal have noget tilløb for at kunne komme til at elske JP.

Dels fordi han sagde nej til klubbens første store salg, og dels fordi, det så vidt jeg da husker, var ham, der mega nonchalant brændte det straffespark, der mere eller mindre resulterede i vores første nedrykning - hvorefter han skred gratis til FCM.
Ahhhhhh, det passer så ikke helt.

Han brændte et straffe i den første kamp i 1. div den sæson, hvorefter han skiftede til FCM

Og fit det Lazio skifte, eller manglende skifte.

Skal han så skifte for AGFs skyld, eller sin egen skyld

Sidst Viborg skulle afgive en træner til en anden superligaklub gik der ca. halvandet måned fra at han blev præsenteret som ny AaB-træner (et halvt år ude i fremtiden) til at det faktisk lykkedes at købe ham fri. Viborg er kendt for at stå fast her.

At jeg så nærmest ikke håber det lykkes, fordi jeg har svært ved at se ham løfte holdet er så en anden sag. Jeg begynder efterhånden, at synes vi skulle have beholdt Uwe.

Jeg kan mørke, at skal have noget tilløb for at kunne komme til at elske JP.

Dels fordi han sagde nej til klubbens første store salg, og dels fordi, det så vidt jeg da husker, var ham, der mega nonchalant brændte det straffespark, der mere eller mindre resulterede i vores første nedrykning - hvorefter han skred gratis til FCM.
Vi fik nu pengene tilbage i en transfer for ham med lidt klausuler oveni. Helt uforskammet var det ikke for en skadet spiller.

Jeg husker intet om et brændt straffe, men han scorede selvmål i nøglekampen hjemme mod Sønderjyske, hvorefter vi ikke længere var herrer over egen skæbne. Det var i 2010 og dermed nedrykning nummer to 🫣 Skylden for den nedrykning er for længst tildelt og accepteret af Erik Rasmussen.

I 2014 var det BSN, men hvem stod egentlig bag 2006? 🤔

Jeg siger Heskjær.

Sidst Viborg skulle afgive en træner til en anden superligaklub gik der ca. halvandet måned fra at han blev præsenteret som ny AaB-træner (et halvt år ude i fremtiden) til at det faktisk lykkedes at købe ham fri. Viborg er kendt for at stå fast her.

At jeg så nærmest ikke håber det lykkes, fordi jeg har svært ved at se ham løfte holdet er så en anden sag. Jeg begynder efterhånden, at synes vi skulle have beholdt Uwe.
De fik lov at købe Lars Friis af os rimelig f****** billigt, så de skal bare tage tilbuddet på de 30 årskort til Friheden for JP, bukke og holde mund!

JP er da lidt undervældende, det vil jeg indrømme dog meget bedre end Friis men jeg må indrømme, at når vi alligevel ikke ender med JHT eller Svensson, var Nørregaard fra Sønderjyske et mere interessant valg.
Hvordan vil du vurdere ham som værende meget bedre end Friis? Som jeg husker det havde da mindst lige så meget succes i Viborg og han har prøvet noget mere derefter og har generelt meget mere erfaring. Umiddelbart vil jeg mene at Friis er et godt stykke foran Poulsen.

Skal han så skifte for AGFs skyld, eller sin egen skyld

En spiller skal da altid skifte for egen skyld men derfor kan jeg godt fryde mig lidt over, han har udtalt, han bitterligt fortrød, han sagde nej til Lazio.

Hvordan vil du vurdere ham som værende meget bedre end Friis?

Jeg har sagt det før, jeg kan ikke sætte ord på det men der er noget over Friis, som gør, jeg ikke ønsker ham som træner i AGF. Han er bare mere kedelig end en leverpostej, som har stået for længe ude af køleskabet.

Jeg har sagt det før, jeg kan ikke sætte ord på det men der er noget over Friis, som gør, jeg ikke ønsker ham som træner i AGF. Han er bare mere kedelig end en leverpostej, som har stået for længe ude af køleskabet.

I så fald kan det da undre, at du er så glad for Kent Nielsen, der ikke ligner stuevarm Stryhns, men nærmere den grød man fat i Grauballemandens mave.

De fik lov at købe Lars Friis af os rimelig f****** billigt, så de skal bare tage tilbuddet på de 30 årskort til Friheden for JP, bukke og holde mund!
I og med JP jo selv må have indikeret, at han er interesseret i at skifte til AGF er det også en lidt lodden situation de sidder i. Vil de virkeligt gerne beholde en cheftræner, der åbenlyst gerne hellere vil et andet projekt? Tænker der må være grænser for, hvor hårdt de kan presse citronen.

He. På mig virker JP både naiv og ikke særlig skarp. Jeg synes ikke hans hold på nogen måde er specielt gode, og han virker aldrig som en der har fat i den lange ende. Jeg tænker han er det rette sted, og er slet slet ikke klar til et job i AGF. Med ham tror jeg ikke vi kommer i top-6.

Med til historien om Jakob Poulsens lidt svingende resultater i de sidste halvandet år hører også, at de bedste og mest erfarne spillere er blevet solgt i løbet af de sidste par sæsoner (Achouri, Gaaei, Westergaard, Bonde, Bürgy m.fl.), og at de er blevet erstatte af mere uprøvede spillere (Serginho, Ementa, Thomas Jørgensen, Asker Beck, Hjalte Bidstrup, Njoh m.fl.). Det har givet mindre stabilitet, men det virker som om, han relativt hurtigt lykkedes med at spille en ny trup sammen uden de gamle ledere.

I Aarhus vil opgaven være mindre radikal, selvom det også kan blive en opgave at udskifte Mortensen og Poulsen i start 11'eren. Han vil formentlig slikke sig om munden ved tanken om både at have en leder som Tingager og spillere i niveauet Madsen, Anderson og Arnstad.

He. På mig virker JP både naiv og ikke særlig skarp. Jeg synes ikke hans hold på nogen måde er specielt gode, og han virker aldrig som en der har fat i den lange ende. Jeg tænker han er det rette sted, og er slet slet ikke klar til et job i AGF. Med ham tror jeg ikke vi kommer i top-6.
Det er altså det, man kan kalde en relativ hurtig analyse ;-)

Latest posts

Back