New posts

Trænertråden

• Thread starter Thread starter Rastapopoulos
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 244K
Ja netop.

Den slags tør CV godt.
Og hvis man ser at kandidaten passer godt til de spillere man vil købe - og den måde man vil spille på - så skal han naturligvis også have chancen.
Men det smager ikke godt at læse, at vi gik efter Hoff Thorup, og så står med en uerfaren træner, som er tidligere spiller, og ikke har bevist sig rigtigt.
Men gik man efter Hoff-Thorup fordi det skulle prøves, nu hvor han var ledig,

Jacob Poulsen har stået for noget underholdende og offensiv fodbold med unge spillere. Det har dog også været ustabilt (i hvert fald i starten).

Jeg forstår skepsis, men kan godt se ideen fra AGF's side. Processen virker dog ikke så overbevisende med forhandlinger, der tilsyneladende har et stykke vej endnu.
Mon ikke man har forhandlet med JP først, så den del er på plads når/hvis GF og VFF bliver enige....Giver i hvert fald ikke mening og få et bud accepteret hvorefter JP bare takker nej

Jeg må indrømme, at jeg også tænker lidt at alle de transferfrie store navne måske har givet AGF en kurv: Først Svensson, så Hoff-Thorup, måske endda også Lars Friis.

Ja, det kunne godt tyde på at vi har overvurderet hvor atraktive vi var.
Der må have være en håndfuld afvisninger inden.

Jeg trækker alt min utålmodighed tilbage hvis de er ved at haste en forhandling med Jakob Poulsen igennem.
Tag jer bare to ugers tid mere.

Det kan også sagtens være vi som AGF fans skal gentænke hvor attraktivt AGF er. Især de kommende 2 år. Jeg tror virkelig ikke vi står super stærkt.

Der er ikke mange penge at rutte med til transfer, hele vores setup er lidt fesent. Det bliver vi sgu også nødt til at forholde os til.

For mig handler de næste 2 sæsoner om at bygge på, og lave det generation/spille skift man ønsker, for at være klar til 27/28 sæsonen.

Sad but true!

Det kan også sagtens være vi som AGF fans skal gentænke hvor attraktivt AGF er. Især de kommende 2 år. Jeg tror virkelig ikke vi står super stærkt.

Der er ikke mange penge at rutte med til transfer, hele vores setup er lidt fesent. Det bliver vi sgu også nødt til at forholde os til.

For mig handler de næste 2 sæsoner om at bygge på, og lave det generation/spille skift man ønsker, for at være klar til 27/28 sæsonen.

Sad but true!
Men hvorfor fyrer man så træneren ! Jeg fatter det ikke

Man må godt nok være langt nede på listen for at have Jakob Poulsen som favorit nu. Jeg kan slet ikke være i mig selv over skuffelse, hvis det bliver ham. Jeg har absolut ingen tiltro til at han på nogen måde kan løfte det her AGF hold. Tænker vi kommer til at fortsætte hvor vi slap i foråret og måske endda endnu ringere defensivt. Det eneste lille bitte lys jeg kan se for enden af tunnelen er, at han ikke spiller med wingbacks.

Jeg er iøvrigt fint parat til at give CV en chance. Men vi blev lovet en opgradering, da man smed SIB ud. Og foreløbigt synes jeg, at CV har leveret til dumpekarakter vinterens vindue og i denne trænerjagt.

JEg ved godt hvorfor du bliver ved med at skrive det.. Men husk på hvornår han kom ind.
Jeg vil mene at man ikke kan vurdere på vinterens vindue overhovedet da der ikke har været noget forarbejde fra CV i forhold til handler der.

Det er vist ret klart, JP er ikke er 1. valget men hvis vi antager rygterne er sande omkring Hoff-Thorup og Svensson, har CV også lagt en ambitiøs plan som desværre ikke lykkes. Det kan man godt klandre ham for men jeg kan nu godt lide, CV prøver fremfor bare at acceptere, det ikke kan lade sig gøre.

En af mine favorit anekdoter, er dengang SAF i ligedele for sjov og alvor i en telefonsamtale med direktøren (tror jeg det var) fra Leeds forhørte sig til om Cantona tilfældigvis var til at købe. Resten er historie.

JP er da lidt undervældende, det vil jeg indrømme dog meget bedre end Friis men jeg må indrømme, at når vi alligevel ikke ender med JHT eller Svensson, var Nørregaard fra Sønderjyske et mere interessant valg.

JP giver dog som Stats har nævnt mening i forhold til den nye strategi.

Skeptisk men dog med en smule optimisme i forhold til JP.

Det bliver en af den slags trænere, som man nok først kan bedømme om et halvt eller et helt år. Skuffelsen vælter frem, alle steder man kigger, men er vi overhovedet kvalificerede til at vurdere, om han er et bedre eller dårligere valg til AGF end fx Friis, Svensson, Tullberg eller Hoff Thorup?

Vi kender ham som spiller og vi har set hans resultater og stil i Viborg. Men hvem ved, hvad han kan gøre ved vores hold. Jeg giver ham 100% noget snor, til at vise hvad han kan. Hvis han kan udvikle talenter og skabe resultater på samme tid, så er han et hit.

Latest posts

Back