New posts

Talentarbejdet i AGF

  • Thread starter Thread starter Snurre Snup
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 339K
Yes. Og AGF stiller op i en 3-4-3 som 1. Holdet. Ser ikke meget u19, men er det ikke nyt?

FCK fortsat bedst, men Zander har lige haft første AGF-afslutning på kanten af feltet. Gik snært forbi.
Nu må nogle der er lidt bedre inde i det rette mig hvis jeg tager helt fejl.
Men jeg mener ikke vi førhen har haft samme opstilling i u rækkerne som A truppen, men mere haft fokus på indstilling udtryk osv.
Tror det er lavet om så selve transitionen fra talent til A trup er nemmere.
 

Latest posts

Back
Top