New posts

Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 66
  • Views Views: Views 2K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    48
  • This poll will close: .
Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00
Det er en underfodssene der driller, så det kan tage alt fra nogle uger til måneder at kommer over. Lidt ligesom Nikolaj Poulsens akillessener.
Ja, dalsgaard var cirka en måned, Duelund og Mølgaard brugte 4-6 måneder på det.

Men tyder på kampen ikke gjorde det bedre

Er der meldt noget ud om Tingager? Snakken gik gå at skaden ikke kunne forværres af at han spillede og det er nu 10 dage siden han udgik i Randers. Han var desuden ikke med på turen til Baku.
Problemet er umiddelbart, at det er en meget binær skade. Enten kan han spille uden problemer eller så må han udgå. Så ikke noget med at han lige kan tage 60 minutter, for man risikerer han skal skiftes ud efter 15, som mod Lyngby. Så derfor er det også svært at have ham med på bænken med en plan om at han skal aflaste f.eks. Rösler den sidste halve time.

Så tænker han skal kunne træne igennem uden problemer før vi ser ham i truppen igen.

Det har jeg ikke hørt CV sige, altså ikke jeg ikke tror på dig, men har bare ikke hørt det.

Min prototype på en back-up venstre stopper har ikke mange ligheder med Mølgaard
Hen fik kritik i forrige vindue for ikke at hente en venstre yderstopper som alternativ til Eric Kahl, der nævnte han at det var meningen at Tobias Mølgaard skal kunne tage den.

Problemet er umiddelbart, at det er en meget binær skade. Enten kan han spille uden problemer eller så må han udgå. Så ikke noget med at han lige kan tage 60 minutter, for man risikerer han skal skiftes ud efter 15, som mod Lyngby. Så derfor er det også svært at have ham med på bænken med en plan om at han skal aflaste f.eks. Rösler den sidste halve time.

Så tænker han skal kunne træne igennem uden problemer før vi ser ham i truppen igen.
Mon ikke det bliver til en masse udmeldinger om “han er snart klar”.. lige indtil den dag, vinduet lukker, og det så er “han forventes at være ude i 4-6 mdr”

Latest posts

Back