New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 594K
Transfervindue Sommer 2026
Eller, når nu CV er så garvet i gamet, kunne man have handlet i vinters og spillet vedkommende roligt ind.

Hvis svaret på det spørgsmål er, at man ikke ville, medmindre Jensen-Abbew forlod klubben ...

Det skal hænge sammen det hele, og SÅ ringe er han ikke. Men budskabet om, at nu henter man en, og så må Jensen-Abbew vælge mellem tribune i AGF eller fast spilletid andetsteds?

Men prisen på Jensen-Abbew er naturligvis højere, når vi skal ud og eratatte ham ved salg, end når vi skal sælge ham pga køb.

Jeg tænker når man 1) ved man har udløb på de tre af de mest brugte spillere i en 3 back og 2) ved at man er er sted i en fødekæde hvor man ofte here spillere sent, så bør man nok hente minimum en spiller et halvt år før.

Men uanset, så er det i hvert fald problematisk ikke at agere på den situation året før eller senest et halvt år før.

Jeg er med på, at der er nogle trup dynamikker der kan udfordres i vinterens vinduer men jeg tror også de kan blive overdrevet. Alternativt kunne man jo have byttet et par spillere ud allerede i sidste sommers vindue, hvor bl.a Beijmo og Kahl havde en transferværdi.

Jeg synes specielt den historie med, at vi ikke var blevet mestre havde vi hentet en spiller mere i vinterens virker lidt søgt. Tænk hvis CV var lykkes sin strategi om, at hente en angriber i enten Uhre eller Adamsen, så var vi ikke blevet mestre. Dertil kommer jo, at CV skiftede fokus fra en angriber til en midtbanespiller, fordi Poulsen var skadet og Solbakken desværre syg. Så hvis Poulsen havde set lidt bedre ud, eller Solbakkens sygdom var opdaget lidt senere, så var vi ikke blevet mestre.

Jeg mener nærmere, at havde vi ikke hentet Magnus Knudsen i vinterens vindue, så var vinkle blevet mestre.

Faktum er, at vi blev mestre til trods for at vi hentede to spillere i vinterens vindue. Om vi var blevet det uden, det vides ikke, og var vi blevet det med tre vides heller ikke.

Tror du ikke også han er den 'gratis'. Det gør mere ondt at sige Beijmo, når han spiller i FCK.

Dalsgaard er savnet og nok også et reelt svar.
Jeg synes egentlig han er meget ærlig omkring, at han tror vi havde klaret det bedre (indirekte vundet) hvis vi havde de tre til rådighed. Eller i hvert fald øget mulighederne for sejr med tre spillere omkring det niveau og med den rutine.

Latest posts

Back