New posts

Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 451
  • Views Views: Views 10K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    60
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 4: Viborg - AGF, fredag d. 14.08.2026 kl 19.00
Det er jo bare en afvejning om man vil have en der afleverer bolden ud, men er dårligere i feltet, eller det stik modsatte
Ja det er ikke nemt, hvis bare den ene af dem var lidt bedre på deres svageste område, så var det noget lettere at vælge førstekeeper

UNdskyld men efter at have set Hedenstad, er Jesper Hansen så ikke en svækling i feltet?
Det har aldrig været hans stærke side og så gør alderen det nok ikke bedre. I dag kunne med det usammenspillede forsvar kunne man måske også argumentere for bare helt at droppe opspil nedefra. Men Hedenstad kan jo også have brug for en pause selvom han er målmand eller lige have en snert af den sygdom der har sendt andre ud.

Man skal nok heller ikke tage fejl af når de har været vant til at spille mod kompetente modstandere i Europa, at de spiller hurtigere og har bedre blik - såfrem fysikken tillader det. Og så er superligaen bare ikke bedre. Derfor har vi altså stadig gode spillere, selvom vi har rigtig mange reserver på i dag så har de set det høje niveau i Europa.

Hedenstad kom fra den næstbedste norske række. Hansen kasseret i FCM

Jeg tror hvis de kunne begge dele, så var vi ikke i nærheden af dem
Nok ikke. Jeg har dog større tiltro til at Hedensted kan blive bedre med fødderne end at JH bliver bedre i luften.

Synes ikke Hedensted virker dårligt teknisk (set fra min plads bag målet mod Lyngby), så tror han kan blive en del bedre på det område.

Last edited:
Nok ikke. Jeg har dog større tiltro til at Hedensted kan blive bedre med fødderne end at JH bliver bedre i luften.

Synes ikke Hedensted virker dårligt teknisk (set fra min plads bag målet mod Lyngby), så tror han kan blive en del bedre på det område.
Hansen er 41 og Hedenstad 25-26.

Jeg tror stort set alt de ting man skal tillære sig på en fodboldbane bliver bedre for Hedenstad end Hansen

Latest posts

Back