Hvordan den ikke skal fløjtes. Ej heller hægennemses fatter jeg ikke. Han kigger ikke på bolden. Løber bare direkte hen over skubber PM i ryggen og vælter ham.
Arnstad er simpelthen så ordinær og Poulsen bidrager heller ikke med meget frem af banen. MEM skal løfte den midtbane alene. Pisse træls med det giga drop. Synes ellers han så fin og sikker og rolig ud. Nu taber vi nok pga et kæmpe drop.
Meget uenig omkring Arnstad. Han er indtil videre den eneste der leverer noget kreativt og overraskende på den midtbane. Sad i 1. halvleg og drømte om, hvilken spiller han kan blive for AGF de næste par år. Han har simpelthen hele pakken og skal bare have bygget lidt flere muskler på.
Meget uenig omkring Arnstad. Han er indtil videre den eneste der leverer noget kreativt og overraskende på den midtbane. Sad i 1. halvleg og drømte om, hvilken spiller han kan blive for AGF de næste par år. Han har simpelthen hele pakken og skal bare have bygget lidt flere muskler på.
Meget uenig omkring Arnstad. Han er indtil videre den eneste der leverer noget kreativt og overraskende på den midtbane. Sad i 1. halvleg og drømte om, hvilken spiller han kan blive for AGF de næste par år. Han har simpelthen hele pakken og skal bare have bygget lidt flere muskler på.
Jeg vil gerne have den til at lande et rimeligt sted. Han har IKKE hele pakken og fryser i feltet. Men han har initiativ og har spillet fint.
Hvis han med overskud i spillet bliver bedre i feltet får han en ret fed pakken. Den del er i nogen grad medfødt og det tog er jo kørt. Derfor er jeg mindre optimistisk end andre. Men han kan sagtens blive bedre.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.