Der er trods alt sket noget positivt med vores trup siden vores første kamp mod FCK i sæsonen. Trods skader og karantæner kan vi faktisk lave ok udskiftninger. Badji og Akoto er jo fine 1:1 spillere at sætte ind.
Man skal bare vinde duellen så kan man bare rundsmadre ind i folk.........
Det der havde en gfer ikke fået lov til.
Og så flyver Duen lige om lidt.!!!!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.