New posts

Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 317
  • Views Views: Views 12K
Added to Calendar: 27-04-25

h

• Total voters
    63
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
image00001.webp

Denne gang kommer der ingen modstander fan svar

pointud.webp
indbyrdes.webp

Karantæne info
AGF har Anderson og Kahl i karantæne
FCK har Ramaj, Huescas og Achouri i karantæne

AGF har Mads Emil Madsen og Tobias Bech i karantæne fare ved næste gule kort

Runden efter skal vi møde FCM, der har Buksa og Castillo ude ved en 6 points straf

På trods af at de fleste af os gerne ser at der sker noget nyt, så tror jeg opstillingen bliver noget i denne retning, hvor både Bech og Arnstad kommer til at være placeret som Anderson og Arnstad var i sidste kamp

team.webp

Last edited:
Sesame Street Reaction GIF by Muppet Wiki

Who the fuck cares!

På trods af at de fleste af os gerne ser at der sker noget nyt, så tror jeg opstillingen bliver noget i denne retning, hvor både Bech og Arnstad kommer til at være placeret som Anderson og Arnstad var i sidste kamp

Jeg tror Uwe vælger en bænkplads til PM. Ovenpå indsatsen i går, vil det næsten være ulogisk hvis han ikke tager konsekvensen.

PM deltog så lidt i spillet, at vi nærmest var en mand i undertal. 9 boldberøringer hvoraf ingen var i modstanderens felt og kun 2 præcise afleveringer ud af 7. Vandt vel heller ikke rigtig nogen dueller eller udgjorde en trussel på andre måder.

Badji nåede langt mere selvom han spillede under halv tid i forhold til PM.

Jeg tror Uwe vælger en bænkplads til PM. Ovenpå indsatsen i går, vil det næsten være ulogisk hvis han ikke tager konsekvensen.

PM deltog så lidt i spillet, at vi nærmest var en mand i undertal. 9 boldberøringer hvoraf ingen var i modstanderens felt og kun 2 præcise afleveringer ud af 7. Vandt vel heller ikke rigtig nogen dueller eller udgjorde en trussel på andre måder.

Badji nåede langt mere selvom han spillede under halv tid i forhold til PM.

Enig. Mit bud på en opstilling:

Wahlstedt
JJA - Dalsgaard- Beijmo
Mølgaard - Poulsen - Brandhof - Links
Arnstad - MEM
Badji

Overvejelser:

- JJA er bedre til højre end til venstre.
- Mølgaard er stadig ikke i fulde omdrejninger, og han koster for meget defensivt. Ud på en back, hvor han kan bruge sin energi.
- Beijmo performer ikke på backen i øjeblikket, men han er solid defensiv, og han kan spille til venstre.
- Badji fortjener chancen, PM hjælper ikke opspillet.
- Bech ville jeg holde ude, så der i ham og PM er to offensive indskitningsmuligheder.
- MEM får gode muligheder for at komme i feltet

Det ville give en fornuftig startopstilling med fornuftige indskiftningsmuligheder.

Power kan komme på banen for enten Poulsen eller Brandhof.

PM kan komme på banen for en af de tre forreste.

Bech kan komme på banen som en af de tre forreste eller på HWB.

Bach kan komme på banen som en af de tre forreste eller på VWB.

Duelund … nå nej,

Det bliver til endnu et nederlag. Kan som sagt ikke se os vinde en kamp mere i denne sæson. Det bliver uden forventninger jeg kommer til at tage på stadion, og det er der vel også en slags befrielse i. Så håber vi bare på rimeligt vejr :)

Og lad os nu for dælen bare give Wahlstedt de sidste 5 kampe. Og gerne Badji også. Lad os se om de kan regnes med næste sæson.

Det bliver til endnu et nederlag. Kan som sagt ikke se os vinde en kamp mere i denne sæson. Det bliver uden forventninger jeg kommer til at tage på stadion, og det er der vel også en slags befrielse i. Så håber vi bare på rimeligt vejr :)

Og lad os nu for dælen bare give Wahlstedt de sidste 5 kampe. Og gerne Badji også. Lad os se om de kan regnes med næste sæson.
Ja og drop dem der ikke har en fremtid i klubben.. Giv dog Emmery de sidste 10 minutter i går frem for power, som er væk om 6 uger

2 tallet til 2.65 er vildt.

Evt Draw No Bet til 1.88.

Altså what?

Og prøv så at ryst posen helt vildt. Vi kan ikke nå noget som helst i de sidste 5 kampe, så lad os allerede nu forberede os på næste sæson.
Selvom det ser trist ud lige nu - saa er 4.pladsen da en mulighed, med en potentiel playoff kamp, den synes jeg bestemt vi skal jagte.
Og det kan vel godt kombinereres med Wahlstedt og Badjii

Selvom det ser trist ud lige nu - saa er 4.pladsen da en mulighed, med en potentiel playoff kamp, den synes jeg bestemt vi skal jagte.
Og det kan vel godt kombinereres med Wahlstedt og Badjii

Hvordan vil man jagte 4. pladsen - ved at spille med de sædvanlige, og tro at de pludseligt spiller anderledes end i de sidste 8 kampe? :)
For mig, kan det sagtens tolkes offensivt at ryste posen i forhold til startopstillingen.

Hvordan vil man jagte 4. pladsen - ved at spille med de sædvanlige, og tro at de pludseligt spiller anderledes end i de sidste 8 kampe? :)
For mig, kan det sagtens tolkes offensivt at ryste posen i forhold til startopstillingen.
Jeg er enig med at ryste posen.
Komentaren var i forhold til at “vi ikke kan nå en skid”
Jeg var lettere rystet over Randers kampen, i langt mindre grad mod FCK
formatet med slutspillet gør bare at dagsformen hurtigt kan rykke på tingene(snif som bedste eksempel pt)
Med et par gode præstationer er 4. Pladsen realistisk.
Men jeg anerkender gerne at pilen peger nedad.
Jeg tror skader samt karentæner gør ag Uwe bliver tvunget til mere rotation de sidste kampe.

Det er klart at 4. pladsen er bedre end 6. pladsen. Men så ville jeg personligt gerne give Europa pladsen til nogle andre. Det giver sgu ikke meget med 2 kampe i ECL, og så ryge ud til et hold fra Georgien, men samtidig have fået smadret transfervinduet + opstarten til SL
Jeg er uenig
Selvom det næppe bliver til et gruppespil via en potentiel 4 plads.
Så er erfaringen for klubben relevant samt enhvert point på kovitient ranglisten tæller på lidt længere sigt.

Det er klart at 4. pladsen er bedre end 6. pladsen. Men så ville jeg personligt gerne give Europa pladsen til nogle andre. Det giver sgu ikke meget med 2 kampe i ECL, og så ryge ud til et hold fra Georgien, men samtidig have fået smadret transfervinduet + opstarten til SL
Europa og spillersalg er nøglen til at vi får et større sportsligt budget.

Så at “fravælge” Europa er noget af det mindst rationelle vi kan gøre.

Optimalt var skiftet sket med den normale back kæde men JH har været svag i hele foråret og kostet, så fint nok at Uwe nu tager konsekvensen. Får Wahlsted resten af slutspillet vil det også give et bedre fingerpeg på, om der skal hentes en målmand til sommer.
Enig, så længe han får alle 5 giver det mening.

Back