New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 314K
Transfervindue Sommer 2026
Alligevel kan det undre, hvad det helt præcist er, der gør CV så tilbageholden. Vi er vel som klub og selvforståelse ude over det punkt, hvor det er den sidste gnallede halve million, der afgør tingene. Så, hvorfor vil CV ikke bare lukke den, når han lader optionen løbe ud og stadig ikke sikrer den? Er RC ikke CVs drømmespiller alligevel? For de fleste fans virker det som en no-brainer, og det er vel for pokker ikke de sidste peanuts, der skal sætte handlen over styr, er det.? Kan skoene blive for små, eller er der tvivl om mandens stand?
Jeg tænker ligeså meget på det arbejdspres han er under. Hvis han misser RC, så ender det jo med at han får endnu mere travlt, selvom man ikke skulle tro det var muligt.

Jeg hørte dog FCM stadig skulle være lune på Jalal

Det var Kim Robin Graahede der kom med seneste rygte....at FCM tilbyder RC og hans kæreste, Sofie Vendelbo, der også spiller i AGF, en samlet pakke....efter mødet var jeg oppe og spørge nærmere til det rygte, og iflg KRG følte han GF ville sikre sig en aftale......men en agent kan jo bruge en sådan situation til at profitmaksimere og tingene kan selvfølgelig gå i hårdknude. Lad os håbe på det gode sker....

Latest posts

Back