Fanshoppen
Nu du nævner rammes ind. Bruger du nogle specielle rammer? Har planer om jeg selv vil i gang med det nemligDe skriver dog at det er samme kvalitet som de almindelige spillertrøjer, men synes også jeg har læst andet. Min skal dog "bare" rammes ind. Men ingen tvivl om AGF har presset citronen i denne her sag. Nu håber jeg bare de redder den til hjørne, og får leveret.
Jeg afventer ihvertfald med at bestille mine 26/27 trøje til den anden er afleveret.
