New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 312K
Tingager
Nikolaj Poulsen
Solbakken

Er de i omdrejninger, eller ej?

Callø, hvor god er han reelt?

Hedenstad eller Hansen, hvem tager buret (hvis det ikke er Hedenstad forstår jeg ikke kontrakten)?

Hvad er planen med Tchamche og Serra?

Hvordan går det Yakob til VM?

Hvor vedholdende er den franske interesse i Links?

Får et salg af Links konsekvenser for spillestilen (jeg siger ja)?

Hvor mange fra den gamle garde (Hansen, Tingager, NP) er i idealformationen i første runde, 1. August og 1 september?

Hvilken position skal Emmery spille, og er han i idealformationen?

Hamuza og Camara, er de en del af rotationen?

Ovenstående er spørgsmål man kan lege med sådan nogenlunde uafhængigt af transfer ind.

Det (vi) haver så nyeligen regnet (fejret)
.....
For de gamle der faldt, (forlod os på fri transfer)
Er der ny' overalt (ny bruger vi ikke, eksisterende alternativer i truppen).

---

På transfersiden:
Præsenterer CV Lind i morgen?
Hvornår kommer Carstensen?
Jønne, Højer og Anderson - er de i klubben 1/7, eller venter man lidt længere med en af dem?
Hvilke kaniner hiver CV op af hatten - her godtager jeg ikke 'ingen kanin'.
Tippeligaen har vel en billig spiller i spot hylden
 
Den handel siger intet om AGF, men rigtig meget om Linds ambitionsniveau.
Eller hans behov for trygge rammer uden for megen udefrakommende pres måske. Det er endda en mulighed for at fortsætte i vante rammer fra seneste sæson. FCN har flere penge end os og det er ikke sikkert vi har haft lyst til at byde det samme for Lind selvom han havde været interesseret, så den økonomiske pakke kan vel også være bedre i FCN. Jeg er heller ikke sikker på at det faktisk bliver på den position at vi lægger det helt store beløb i det her vindue, selvom jeg går ud fra at der skal investeres noget.
 
Tippeligaen har vel en billig spiller i spot hylden
Nu så jeg tilfældigvis en Tippeligakamp tidligere i år. Ud fra hvad jeg observerede der, kan jeg godt forstå, at f.eks. Haugen kunne gøre det godt i Norge, men falde igennem i Danmark.
Det mindede helt ærligt om en dansk 1. divisionskamp.
Tror ikke det er vejen at gå. Man skal i hvert fald gøre sit planlægningsarbejde grundigt.
 

Latest posts

Back
Top