Jeg skal sådan set ikke have noget klinket i den ophedede debat om Uwe vs. Duen, men vil dog godt sætte en skilling på, at Duelund maks. får tre alibi-minutter til sidst (og næppe heller det). Der er for meget investeret i sagen for Uwe nu til at løbe risikoen for, at Duen scorer, skaber chancer og generelt rykker rundt med FCK, hvis han kommer på banen.