New posts

Kamptråd Superliga runde 28: AGF - FCK, søndag d. 27.04.2025 kl 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 317
  • Views Views: Views 17K
Added to Calendar: 27-04-25

h

• Total voters
    63
  • Poll closed .
Jeg skal sådan set ikke have noget klinket i den ophedede debat om Uwe vs. Duen, men vil dog godt sætte en skilling på, at Duelund maks. får tre alibi-minutter til sidst (og næppe heller det). Der er for meget investeret i sagen for Uwe nu til at løbe risikoen for, at Duen scorer, skaber chancer og generelt rykker rundt med FCK, hvis han kommer på banen.
Uden at ville rippe op i debatten er det ca samme budskab som T-Knoglen, bare mildere formuleret. :)

Jamen jeg håber da også han får chancen for at vise det.
Jeg opponere blot mod den helt enorme tiltro som nogle har til Duelund.
Man bliver sjældent en bedre spiller af ikke at spille fast i 5 år pga skader.
Jeg ser ham ikke som en frelser. Omvendt ser jeg Uwe lægge en uforståelig begrænsning på de taktisk mulighed er ved ikke at ville udtage ham.

Og med det tidligere viste in mente er det helt uforståelig at fraskrive sig det redskab, når holdets offensiv er helt låst.

Jeg er lidt skuffet over opstillingen. Valget af PM er oplagt når fokus er på indlæg. Men hvorfor have det fokus?

Bech foran Duen og Arnstad, eller Badji foran Bech og Duen ville give langt flere udfordringer med hhv. spil langs jorden og fart.

Når det er sagt, er der tryghed i det kendte og det er nok klogt med de udskiftninger. Og holdet skal nok være motiveret.

Det bliver spændende at se, om Wahlstedt kan vise et lidt mere sikkert udtryk end det han viste i træningskampene før sæsonen. Jeg kan desværre frygte, at vi kommer til at se en usikker indsats og at det kommer til at skabe et behov for endnu et skifte på pladsen. Jeg krydser dog fingre for en brandkamp af ham og at han nu kommer til at spille de næste 300 kampe.

Jamen jeg håber da også han får chancen for at vise det.
Jeg opponere blot mod den helt enorme tiltro som nogle har til Duelund.
Man bliver sjældent en bedre spiller af ikke at spille fast i 5 år pga skader.

Som jeg læser de fleste, så handler det mere om, at han i 1. omgang kan komme ind i kampene og forsøge at give os noget af den x-factor vi mangler og en skadesfri Duelund er en x-factor spiller.
Jeg kunne sagtens forstå Uwe, hvis vi var godt kørende men det er vi ikke og så kan jeg ikke forstå, Uwe ikke prøver ham af.
Vi finder i hvert fald aldrig ud af om Duelund kan være en faktor, når han ikke får lov.

Som en anden skrev, hvad har vi at miste?

Latest posts

Back