New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 465K
Transfervindue Sommer 2026
Hvorfor henter FCK Beijmo så tidligt, hvorfor henter Brøndby Ejdum så tidligt, nu de kan få bedre spillere senere i vinduet? Er det fordi de ikke vil gå på kompromis i starten sæsonen, eller fordi de var velforberedte?

Selvfølgelig kan klubber hente tidligt men de eksempler du kommer med er spillere som har kostet kassen. Beijmo har sikkert fået en ordentlig sign-on fee og udstyret med en profilløn. Ejdum har kostet rigtig mange penge og sikkert også en løn, hvor vi ikke kan være med.

Og det er humlen. Vi kan IKKE konkurrere med BIF, FCK og M på hverken transfer eller lønninger. Derfor mistede vi Beijmo til FCK.

Men du tror måske når en sportschef som CV eller PC begge uafhængige af hinanden samstemmende siger, at AGF er i fødekæden hvor spillere der kan gøre en forskel ikke har GF som 1. prioritet, så hiver de det ud af røven?
Eller når agenten i samme program med PC, bekræfter det, så lyver han?

Sjovt, jeg synes kritikerne af CV er dem der anklager ham for manglende rettidig omhu ved ikke at smide kassen allerede i vinter.
a) Er det ikke mangel på rettidig omhu at bringe sig i den aktuelle situation, jeg spørger oprigtigt? Man kan godt være pro CV generelt, selvom man ikke er helt tilfreds med hvor man står pt. (Det er jeg fx).

b) I modsætning til at smide boksen nu, eller senere i vinduet? Altså hvis præmissen er, at verden åbner sig og man kan vælge kvalitetsangribere til 15 mio sidst i august, så er det da rettidig omhu. Men hvis man alligevel betaler 30 mio sidst i august, hvad så?

Måske får man en bedre spiller. Måske sparer man lidt på transferen, eller måske dukker der noget spændende op. Men måske brækker en kollega på holdet benet, så han ikke må sælges, eller måske dukker en anden køber op. Måske, måske, måske.

Hvad så ift kommende EL-kval? Er det vigtig at få truppen klar der, eller skal man gå efter en muligt højere cru' eller vente lidt længere, og er det det hele værd ift risikoen for at stå i Conf league playoff og risikere bar røv?

Nej, der er ingen garantier, hverken for at ramme rigtigt, få bedre muligheder sent i vinduet eller for at en angriber sikrer sejr i kommende EL-runde. Men vi må da have lov at regne i sandsynlighed.
Jeg tror ikke der er noget omkring priser eller vores tidsperspektiv i fødekæden der overrasker klubben. Jeg kan ikke greje hvordan du kommer frem til den konklusion.

Jeg hørte det som om at den med en spiller på vej i en flyver var et eksempel fra CVs karriere på ting der kunne ske i et vindue. Jeg tænkte Wahlstedt på vej til Brøndby.
Det er meget muligt, jeg læste det som indeværende vindue. Men det med de 35 mio er da kommet ud som om det var en overraskelse. Du må gerne vise mig et citat fra tidligere, hvor man også taler om det leje. Og ellers vil jeg bede om den respekt hvor du har læst mit indlæg og forstår hvor det kommer fra, men bare er uenig i tolkningen. Alternativt forstår du ikke hvad jeg skriver, eller forsøger at manipulere. Begge dele er dræbende for en debat.

Vores konkrete resultater i kval. runderne har INGEN indflydelse på vores egen koefficient. Kun på landets.

Hvis vi kvalificerer os til ligaspil, så får vi ingen koefficient for kval.runder. Med mindre det var for CL, som havde givet os 6 bonus points. Og formentlig ikke så meget i dét ligaspil.

Hvis vi ikke kvalificerer os, så får vi 2,5 for at være blevet slået ud i COL play off.

Det vil være en fair antagelse at uanset hvilket ligaspil vi måtte kvalificere os til, så havner vi med 7-9 koefficient points. Alt afhængigt af hvem trækker fra de forskellige seednings-pots og marginaler på dagen.
Kan man lave et run i EL eller COL så er der mulighed for at lave lidt mere.

Som tommelfingerregel, så skal man nå et ligaspil to gange på fem år for at komme op på en koefficient, der vil give en seedning i COL play off. Det er dén der er super attraktiv at komme op på. Hvis FCN kommer i et ligaspil i år, så kommer de derop.
Min pointe var, at der måske er flere points i Conf league, fordi man har større chance for at klare det bedre der. Hvis det er ca det samme er EL entydigt bedre pga økonomien.

Selvfølgelig kan klubber hente tidligt men de eksempler du kommer med er spillere som har kostet kassen. Beijmo har sikkert fået en ordentlig sign-on fee og udstyret med en profilløn. Ejdum har kostet rigtig mange penge og sikkert også en løn, hvor vi ikke kan være med.

Og det er humlen. Vi kan IKKE konkurrere med BIF, FCK og M på hverken transfer eller lønninger. Derfor mistede vi Beijmo til FCK.

Men du tror måske når en sportschef som CV eller PC begge uafhængige af hinanden samstemmende siger, at AGF er i fødekæden hvor spillere der kan gøre en forskel ikke har GF som 1. prioritet, så hiver de det ud af røven?
Eller når agenten i samme program med PC, bekræfter det, så lyver han?
Hvor har jeg udtalt at jeg ikke kender til fødekæden? FCK er jo også i fødekæden, det er blot andre hold der er over dem. Vi listede Mortensen og Beijmo til hold over os i fødekæden, ligesom vi kan tage spillere fra klubber under os på samme måde. Jeg har i flere indlæg skrevet jeg forstår dynamikken

Jeg synes ikke vi skulle have skrevet med Ejdum, men kan da derfor godt bruge det som et eksempel på en spiller der faktisk er skiftet tidligt i et vindue, selvom Brøndby jo udemærket ved at bedre spillere er til rådighed senere i vinduet. Det gør de nok af en årsag. Og ja, ser man på transfermarkt betalte de 4.5 millioner mere for ham end vi gjorde for Anderson.

Jeg tror f.eks ikke AJ har fyldt noget som helst som mulig starter i AGF, for hverken CV eller JP. Der er der ikke megen i deres ageren der indikerer i hverfald, og nu står vi så og har ham som starter, hvor man kan undre sig over hvorfor, og hvorfor man så ikke prioriterede ham lidt mere når det var muligt.

Det lugter nærmest af, at CV forventede at kunne forlænge med enten Beijmo eller Dalsgaard, og nu står en anelse presset, samtidig med, at han med vores plads i fødekæden skal vente. Andre steder retter man sådanne fejl, lidt for dyrt, men tidligt.

Det lugter nærmest af, at CV forventede at kunne forlænge med enten Beijmo eller Dalsgaard, og nu står en anelse presset, samtidig med, at han med vores plads i fødekæden skal vente. Andre steder retter man sådanne fejl, lidt for dyrt, men tidligt.

Få uger efter Beijmo udtalte AGF eller udlandet skiftede han til FCK med andre ord, CV blev nok taget på sengen. Det kan du godt klandre ham for, jeg vil nu pege fingre af en uærlig Beijmo.
Dalsgaard stoppede karrieren.

Du kan godt mene, det burde CV have forudset men så risikerede han at købe en spiller eller 2 og en af Beijmo eller Dalsgaard blev i klubben.

Jeg er helt sikker på, CV gerne vil udvise rettidig omhu men er økonomien til det? Jeg tænker økonomien er mere presset end hvad ledelsen vil give udtryk for men jeg, du eller andre ved det reelt ikke.

Jeg tror f.eks ikke AJ har fyldt noget som helst som mulig starter i AGF, for hverken CV eller JP. Der er der ikke megen i deres ageren der indikerer i hverfald, og nu står vi så og har ham som starter, hvor man kan undre sig over hvorfor, og hvorfor man så ikke prioriterede ham lidt mere når det var muligt.

Jeg begynder at forene mig med den tanke, at man har opereret med følgende plan:

1. Vi forlænge ends Dalsgaard eller Bejimo
2. Vi forlænger med Paddy, og så har vi ok dækning til sæsonstart.

Da begge glipper har ræsonnement været:

1. Callø er god nok til at spille de første kampe med AJ som backup
2. Pis! Bech må dække af med Borgere, og så ser vi, hvornår Serra eller forstærkning er klar

Jeg kan faktisk til nøds forstå Callø, hvis man vurderede, at han har et godt niveau og kan stå distancen. Det er fair, og dermed også bare uheld, at han så bliver skadet.

På angrebsposten må jeg stadig indrømme, at jeg havde håbet på bedre arbejde. Her spiller vi jo med en reel lappeløsning og spillere ude af position.

Og ingen spillere ude i Europa har man fundet, der kunne fylde positionen. Det er kun Randers, der har kunnet opstøve to angribere, der kunne forstærke dem.

Men igen, lad os se, hvordan det går. Måske holder vi skindet på næsen i superligaen og vi får hentet forstærkninger allerede om 1-2 uger. Så kan tonen ændre sig.

Få uger efter Beijmo udtalte AGF eller udlandet skiftede han til FCK med andre ord, CV blev nok taget på sengen. Det kan du godt klandre ham for, jeg vil nu pege fingre af en uærlig Beijmo.
Dalsgaard stoppede karrieren.

Du kan godt mene, det burde CV have forudset men så risikerede han at købe en spiller eller 2 og en af Beijmo eller Dalsgaard blev i klubben.

Jeg er helt sikker på, CV gerne vil udvise rettidig omhu men er økonomien til det? Jeg tænker økonomien er mere presset end hvad ledelsen vil give udtryk for men jeg, du eller andre ved det reelt ikke.
Det kan også sagtens være at økonomien er meget bedre end vi forstår, at der er folk i Bestyrelsen der ønsker vi skal træde mere på spredere? Det er rent gætværk.

Som leder skal der træffes svære beslutninger, og som skrevet andetsteds så inkluderer det også ofte at træffe rigtig svære menneskelige beslutninger. F.eks give Beijmo og Dalsgaard en deadline mht underskrift. Lever de ikke op til den, så kunne man hente - f.eks Tobias Storm - og så sagt til Beijmo og Dalsgaard, at nu var der én plads mindre i truppen.

Når man gang på gang prøver at forlænge med spillere, der selv sparker samtalen til hjørne, så bliver man nød til at tænke anderledes.

Rettidig omhu er jo ikke, at gå efter det ypperste - f.eks forlængelse af to store profiler - men sikre sig, at man aldrig står i en situation hvor man ikke kan leverer på et acceptabelt niveau. Udtrykket handler jo netop om, at være omhyggelig før problemerne opstår. Forudse risici i stedet for at reparere senere. Som f.eks da man flyttede store dele af flåden væk fra Nordatlanten under Anden Verdenskrig, selvom det område ver det stærkeste når man så på indtjeningspotentialet.

Jeg klandre egentlig ikke CV for, at være på bagkant. Jeg er dog nysgerrig og undrende overfor, at man samtidig med at man er på bagkant ønsker at sparke døren til Europa ind, og ligeledes “bebrejde” dynamikken i et vindue. Det synes jeg er bemærkelsesværdigt, jeg ville elske at han tog lidt mere ansvar og var lidt mere ærlig.

Lige nu fremstår det, som om alting er forløbet som han ville, og så er det for alvor jeg undre mig over man ikke aktivt gav en type som AJ spilletid fremfor Beijmo.

Og det er ærgerligt hvis man henter noget ind sidst i august til samme pris som man kunne have fået i starten af juli.

Og det er ærgerligt hvis CV får købt en god angriber der viser sig ikke at være god.

Og det er ærgerligt hvis man ender med ikke at hente nogen, fordi den rette ikke var til stede. Eller henter noget sent, der var en god handel, men ødelægger omklædningsrummet.

Jeg synes det mest ærgerlige er, at debatten hele tiden bliver reduceret til 'CV er dum fordi vi mangler en angriber' og 'du er dum, fordi du vil have CV til at betale overpris for en ringe angriber'.

Kan vi ikke blive enige om, at de angribere der er på radaren nu i overvejende grad også må have været på radaren i vinters? Og hvis der dukker en op sent i vinduet som man ikke kendte til, så kan det være fedt, men det kan samtidig heller ikke være en velforberedt handel?

At de handler der dukkede op sent i bintervinduet har man haft mulighed for at undersøge nærmere hele foråret?

At CV siger han har været tæt på - skal man så prise sig lykkelig over det åbenbart fejlede, når man kun kan få citroner ('lemons') tidligt i vinduet - medmindre der er en særlig case.

På den ene side køber jeg det med 'særlig case', det er reelt. På den anden side har jeg det som med fødevarer fra gård xx, ejet af yy og zz. Når det kommer til stykket er alle fødevarer produceret et sted og alle stederne ejet af mennesker, der har rigtige navne. Og alle handler i fodbold er en særlig case, fordi der er mennesker involveret og spillerne har deres præferencer, haft dialoger med forskellige klubber og kemi med forskellige trænere osv osv.

Jeg er bekymret for lønrammen. Måske når man i virkeligheden til det punkt, hvor de spillere AGF ønsker sig, har en realistisk lønforventning for en mindre liga, der ligger over hvad AGF kan tilbyde. Og måske er det for farligt at ændre på den, og måske er spillerne klar til at spille for mindre, når de står sidst i august, end her midt i juli.

Måske giver det også mening for AGF at ændre lønrammen så mund og lønpolitik er i samme rum?

Jo, det er fint at have en debat. Det er fint at være kritisk over for CVs ageren. Der skal bare være plads til nuancerne.

Det giver ingen mening at konkludere noget, før vinduet er overstået.

Hvis man skal konkludere noget som helst isoleret på vintervinduet, så er den første konklusion, at vi vandt mesterskabet. Så synes jeg ikke rigtigt, det er meningsfuldt at konkludere ret meget kritisk med den eklatante mangel på indsigt, vi alle har.

Faktum er, at Brøndby fans har klaget over, at CV leverer for sene handler. Faktum er dog også, at CV har overpræsteret i alle de klubber, han har været i, siden han forlod FCK. Resten er mere eller mindre ren spekulation, både fra dem, der er tilfredse, og dem, der er utilfredse.

Jeg synes det mest ærgerlige er, at debatten hele tiden bliver reduceret til 'CV er dum fordi vi mangler en angriber' og 'du er dum, fordi du vil have CV til at betale overpris for en ringe angriber'.

Kan vi ikke blive enige om, at de angribere der er på radaren nu i overvejende grad også må have været på radaren i vinters? Og hvis der dukker en op sent i vinduet som man ikke kendte til, så kan det være fedt, men det kan samtidig heller ikke være en velforberedt handel?
Virkelig mange point for at stille problematikken utroligt sjovt op! 😂
Og jo, vi kan godt blive enige om, at de angribere vi har i kikkerten lige nu, havde vi givetvis allerede kendskab til i vinters.
Men hvem siger at a), spilleren var interesseret i at skifte midt i sæsonen eller b), klubben var interesseret i at sælge/udleje en skarp angriber (her formoder jeg, at de angribere vi kigger på, er skarpe på deres aktuelle niveau) midt i sæsonen?

At CV siger han har været tæt på - skal man så prise sig lykkelig over det åbenbart fejlede, når man kun kan få citroner ('lemons') tidligt i vinduet - medmindre der er en særlig case.
Det her er til gengæld lidt spidst... der er ingen der har sagt at man kun kan få lemons i starten af vinduet. Det man har sagt, og som jeg er ret enig i, er at dem, der allerede i starten af vinduet er topklar på AGF og på at skrive under, ved godt inderst inde, at de her og nu ikke kan regne med noget bedre. Det MÅ jo logisk betyde at de:
Er unge og nogenlunde talentfulde, men uforløste og uden tiltro fra markedet generelt.
Er skadesplagede og har brug for en genstart á la Bisseck
Vurderes af markedet til at være over-the-hill
Bare ikke HAR niveau til mere end AGF
Er Mikael Andersson
Er Jens Jønsson

Ja OK, de sidste to var for at understrege det, med særlig case. Men pointen er, at der vil være et element af leverpostej over tilgangene i starten af vinduet, fordi stolelegen kun lige er begyndt og der er stadig masser af stole at få.

Og jo, vi kan godt blive enige om, at de angribere vi har i kikkerten lige nu, havde vi givetvis allerede kendskab til i vinters.
Men hvem siger at a), spilleren var interesseret i at skifte midt i sæsonen eller b), klubben var interesseret i at sælge/udleje en skarp angriber (her formoder jeg, at de angribere vi kigger på, er skarpe på deres aktuelle niveau) midt i sæsonen?

Jeg tænker mesterskabet burde give andre og bedre muligheder end i vinters - der var vi ikke mange der regnede med det 😉

På trods af hvor sort flere debattører tegner situationen op, er der vel stadig rimelig sandsynlighed for et Europæisk ligaspil som trækplaster for en ny spiller. Det håber jeg selvom det nærmest lyder som om truppen er elendigt sammensat og man har fejlet på alle parametre strategisk.

a) Er det ikke mangel på rettidig omhu at bringe sig i den aktuelle situation, jeg spørger oprigtigt? Man kan godt være pro CV generelt, selvom man ikke er helt tilfreds med hvor man står pt. (Det er jeg fx).

b) I modsætning til at smide boksen nu, eller senere i vinduet? Altså hvis præmissen er, at verden åbner sig og man kan vælge kvalitetsangribere til 15 mio sidst i august, så er det da rettidig omhu. Men hvis man alligevel betaler 30 mio sidst i august, hvad så?

Måske får man en bedre spiller. Måske sparer man lidt på transferen, eller måske dukker der noget spændende op. Men måske brækker en kollega på holdet benet, så han ikke må sælges, eller måske dukker en anden køber op. Måske, måske, måske.

Hvad så ift kommende EL-kval? Er det vigtig at få truppen klar der, eller skal man gå efter en muligt højere cru' eller vente lidt længere, og er det det hele værd ift risikoen for at stå i Conf league playoff og risikere bar røv?

Nej, der er ingen garantier, hverken for at ramme rigtigt, få bedre muligheder sent i vinduet eller for at en angriber sikrer sejr i kommende EL-runde. Men vi må da have lov at regne i sandsynlighed.

Det er meget muligt, jeg læste det som indeværende vindue. Men det med de 35 mio er da kommet ud som om det var en overraskelse. Du må gerne vise mig et citat fra tidligere, hvor man også taler om det leje. Og ellers vil jeg bede om den respekt hvor du har læst mit indlæg og forstår hvor det kommer fra, men bare er uenig i tolkningen. Alternativt forstår du ikke hvad jeg skriver, eller forsøger at manipulere. Begge dele er dræbende for en debat.

Min pointe var, at der måske er flere points i Conf league, fordi man har større chance for at klare det bedre der. Hvis det er ca det samme er EL entydigt bedre pga økonomien.
Jeg beklager virkelig hvis mit indlæg kunne læses som manipulerende.

Jeg tænker, at vi står med et kæmpe hul med Beijmo og Dalsgaards afgang oveni hinanden. Eneste rettidige omhu (for mig at se!) havde været, at sælge Beijmo i vinter og købe en erstatning på lidt lavere niveau - så havde vi bare ikke vundet mesterskabet tror jeg. Beijmo var vildt god og efterlader sig et naturligt hul, fordi hans niveau var over det vi normalt har råd til.

Lige nu denne sommer ville jeg gerne have haft Mortensen yderligere et år. Skal vi tro manden selv, så det meget tæt på. Omvendt synes jeg ikke vi skulle overbyde Brøndby og slet ikke på for to år. På et tidspunkt skulle Mortensen-plastret af, og det har vi alle vidst kunne blive besværligt.

Jeg tror ikke nødvendigvis det kun handler om transfersum, jvf det med de 15 vs. 30 mio. kr. Jeg tror godt vi kan betale en fornuftig transfersum.
Men hvis en forstærkning pt. koster 6 mio. kr. i årlig løn og en tilsvarende forstærkning kan fås for 3 mio. kr. årligt, så er vi nødt til at vente. Med mindre vi vil sprænge truppens lønhierarki i atomer, og det tror jeg de færreste vil.
Hæng mig ikke op på de nøjagtige lønsummer, det er mest for eksemplets skyld.

Vedr. kval.runderne: Jeg har siden maj været enormt tydelig herinde omkring, at det meste handler om lodtrækningsheld.
I mandags var vi et coinflip fra at trække taberen af Thun mod Zabreb. Nu var vi heldige at trække taberen af Klaksvik mod Zalgiris. Det var sygt vigtigt.
Der er ingen walk overs i Europa, og begge modstandere kan blive mere bøvlet end godt er. Men den nuværende trup har rigelig kvalitet til at overvinde den hurdle. Ryger vi ud mod taberen af Klaksvik mod Zalgiris, så vil jeg tillade mig at skyde skylden på træneren og spillerne.

Jeg er i tvivl om det med at regne i sandsynligheder lige nu. Jeg forstår behovet. Men jeg ved ikke om man kan opgøre det sådan, at en nyankommen HCB nødvendigvis ville gøre det bedre end Callø her i juli, og at sandsynligheden for at slå Poznan dermed var steget til fra 40 til 42.
Personligt tror jeg at de store sandsynligheds-udsving kommer af lodtrækning.

Jeg tror vi taler forbi hinanden om de 35 mio. kr. Jeg har vist ikke skrevet tallet til dig eller andre steder. Jeg ved heller ikke hvor det kommer fra.
Jeg fik ikke formuleret tydeligt nok, at jeg ikke forstod hvaf du mente med det afsnit. Det beklager jeg.

EL vs. COL giver ca. det samme i koefficient points. Der er 8 kampe mod jævnt svære modstandere i EL og 6 kampe mod lidt lettere modstandere i COL.
Det tricky er der kan være meget stor forskel på en modstander i COL fra ex. pot 4, 5 eller 6. Du kan få en overkommelig modstander fra Irland i pot 5 som har samlet mange individuelle points - eller du kan få et Bundesliga-hold med samme antal points i form af landets koefficient.
Her er seednings-puljerne i EL noget mere nivelleret ud. Håber det giver mening.
Kan man lave et run COL og ex. vinde en knock out runde, så er der godt med points at hente.

Ja. EL er klart at foretrække på grund af økonomien. Ca. 55 mio. kr. at hente i engangs-gevinst.
Om vi kommer dertil afhænger igen af lodtrækning i EL play off, hvis vi overkommer Klaksvik eller Zalgiris.
Trækker vi Benfica dér, er det jo ligegyldigt om vi havde dygtig 9'er på plads i juni og overtalt Beijmo til at forlænge.
Pt. ligner det at vi har 4/11 chance for at trække en modstander hvor vi vil være favorit.
Omvendt er der 7/11 risiko for at trække en kvalitetsmodstander, som jeg(!) tror vil være for stor en mundfuld uanset tidspunkt for køb af ny 9'er og HCB. Der er mange hold blandt de 7, som antages at være bedre end Poznan.

I forhold til transfers, deres kvalitet og timingen af dem, så ser jeg det sådan her: Vi er nået, hvor vi er nået til, fordi man konsekvent har forsøgt at tænke langsigtet i alle henseender de sidste 10 år +/-. Selvom der hænger en gulerod og dingler foran næsen på klubben - i form af europæisk gruppespil -, så er jeg fortaler for, at man ufravigeligt holder sig til udelukkende at tænke langsigtet. Det betyder måske, at man afgiver nogle oplevelser nu og her, som kunne være fede, men til gengæld kan man konsolidere sig på et højere niveau, som man så i kommende år kan løfte sig fra.

En position, hvor man ikke har tænkt så langsigtet som i mange andre aspekter, er på 9'eren. Nok fordi man havde den luksus, at Patrick Mortensen i mange sæsoner bankede kasser ind. Derfor kunne man tage chancer som Serra og Badji, der realistisk set aldrig bliver andet end fodnoter i klubbens historie. Tiderne er skiftet: Patrick Mortensen blev gammel og langsom, mistede målnæsen, og nu er han væk. Der er ikke råd til at gamble længere, så den skal sidde i skabet. Vi må ikke ende op med at være bundet på en Serra/Badji de næste fire-fem år også.

Så gambler Carsten V. Jensen ved at trække transferen af en 9'er til senere i vinduet? - Det synes jeg ikke. Tværtimod, så synes jeg det ville være at gamble, hvis man satte en bunden opgave, der var at hente en 9'er nu og her. Det er ikke at tænke strategisk langsigtet, og vi risikerer at endnu et fejlslag er forskellen mellem at konsolidere os i subtoppen og at blive en blød mellemvare (igen).

I øvrigt, som jeg ser det, så har vi forsøgt os på to gode muligheder: Lind og Adamsen. Nogle gange kan man strategisk, taktisk og operationelt gøre alting rigtigt, men stadig tabe. Det er en del af gamet. Vi har ingen grund til at tro, at det var halvhjertede forsøg på at hente førnævnte angribere. Nu er de åbenlyse emner væk, og så må man tilbage til at være kølig og prioritere, at vi får succes i kommende år også - med dertilhørende medaljer, pokaler og europæisk gruppespil.

Jeg er ikke tilfreds med truppen, især HCB og 9'eren, men jeg tror på strategien, og jeg håber, vi senere kigger tilbage på det her vindue og siger noget i stil med, at der blev begået nogle genialiteter.

På midtbanen? Han har selv sagt han er den dårligste forsvarsspiller i truppen, så jeg tvivler på det er dernede han er tiltænkt en plads.
Han viftede mig også væk, da jeg bad ham om et hattrick, mens han varmede op i 2. halvleg forleden, selv om vi alle udmærket ved, at det kunne han sagtens have nået.

Jønne mangler lige den sidste selvtillid! 😜

Latest posts

Back