New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 460K
Transfervindue Sommer 2026
Det kan ikke undskyldes at man var uforberedt på at skulle erstatte MEM i sommers. Og det var man angiveligt på Solbakken.

Hvis man havde fundet ud af han var manden, hvis FCK kom tilbage, var det oplagt. Men det var nærmest som om man - på dagen, hvis man tager udsagnene for pålydende - kørte en last minute proces.
Men var det ikke en last minute proces fordi andre emner takkede nej?

Brøndbys fans ophøjer altid deres nuværende ledere til guder mens de er der, og kaster al skyld på dem når de væk. Jeg kan virkelig ikke bruge deres udsagn til noget som helst. Måske deres spillere bare generelt var og er ringere end deres fanbase ønskede.

Med meget stor respekt: Du og andre taler som om, at der overhovedet er / har været attraktive spillere tilgængelige.

Det savner jeg bare bevis for.

Hvis nogen kan vise konkrete transfers på stoppere eller 9'ere der er skiftet til andre klubber på niveau med os, så vil meget gerne se eksemplerne.

CV udtaler det jo ret tydeligt: Hvis AGF og Poznan byder på den samme spiller, så kan de tilbyde en helt anden lønpakke end vi kan.
Det var altså også en gennemgående kritik af CVs arbejde når Brøndby skulle spille europæisk og ikke blot efter hans afgang. Det var faktisk mere eller mindre den eneste kritik de havde. Ud over manglende forlængelser til talenter, som lige så godt kunne have været spillernes skyld.

Jeg ved ærlig talt ikke hvem der har været ledig i hele fodboldverdenen. Al den information har jeg slet ikke adgang til. Men altså, du kan jo heller ikke afvise at det er CV der har været unødvendig nærig fordi han håber på at få en spiller lidt billigere om 4 uger, eller om han bare ikke er så god i starten af et vindue som til sidst. De spillere vi har hentet har jo nærmest kastet sig i armene på ham😀

Last edited:
Folk skulle give Mediano et lyt.
For det første har Monnerup nogle gode observationer omkring målene, hvor han bl.a. ikke giver al skylden til AJ og Knudsen.

Og mht indkøb har han en pointe i, at de spillere vi kunne hente nu, næppe ville være i topform, såfremt hvis vi henter nogen med højt topniveau.

Selvfolgelig er det legitimt at kritisere CV, det er vel naermest en del af hans job beskrivelse.
At give ham karekter 3/10 eller hvad du vuderer, er vel det samme som at faa en karakter 1/3 inde i en aflsuttende eksamen, men alt respekt saa synes jeg ikke det giver mening.
Jeg ser konsensus om at AJ simpelthen ikke har niveauet, men jeg tror oprigtigt paa at Callo spillede igar, hvis han var klar fra start.
Personligt, vil jeg gerne se Andersen dernede.
Hvis vi ender med Col league og top6 til vinter, tror jeg alt efter kontektsen egentlig vi kan vaere fint tilfredse.

Det var super nederen med JH udvisning, jeg tror det ville have vaeret en markant anden kamp, var det ikke sket.
Jeg tror ogsaa det ville vaere endt med en smalt nederlag under alle omstaendigheder, Poznan virkede staerke ikke mindst fysisk.
Jeg mener vi var dominerende i de første 30, ikke markant bedre, men alligevel mest på bolden, og mest på deres banehalvdel. Det selvom vi var rustne, og ikke havde spillet en gældende kamp endnu. Jeg er helt sikker på at det ville blive markant bedre i 2. Halvleg, hvis ikke vi havde været en mand i undertal. Poznan var ikke et bedre hold end AGF, men de havd evirkeligt marginalerne med sig i går, scorede på alt der mindede om en chance, og kom i overtal det meste af kampen. Jeg er helt sikker på at vi kommer i et europæisk gruppespil, ikke mindst pga lodtrækningen med et Færøsk og et Litauisk hold i bowlen.

Latest posts

Back