New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 348K
Transfervindue Sommer 2026
Last edited:
Jeg synes ikke, han skred, da skuden tog vand ud. Tværtimod husker jeg, at han forlængede sin aftale, da han ellers bare kunne have ladet den løbe ud. Jeg husker foråret som, at han var en af de få, der kunne holde hovedet oppe og være sin indsats bekendt.

Så blev hans klausul indløst og han fulgte sine sportslige ambitioner på et tidspunkt, hvor det så ret håbløst ud i AGF. Jeg synes ikke, man kan fortænke vores absolutte profil i at ville afsøge bedre græsgange på et tidspunkt, hvor det lignede, at en sjetteplads ville være en bragende god sæson.
Fair game. Det bliver jo en smagssag. Anderson ville ud. Man ville ikke sælge ham til Lecce, så han fik indføjet en klausul. Jeg noterer mig, at han ikke skabte sig helt så meget, som da FCM ikke ville sælge ham.

Nå, han kommer sgu nok:

Det må du uddybe for jeg var ganske seriøs.
Der er fx stor afstand mellem et år og ni år. Der er et før og et efter David Nielsen (eller hvor du nu foretrækker at drage grænsen, hvor vi blev gode.) Jønne har altid talt om at vende hjem. Læg dertil hele miseren mellem ham og JN.

Anderson har forladt klubben to gange nu for at fremme sin karriere.

Det er to komplet forskellige situationer.

Der er fx stor afstand mellem et år og ni år. Der er et før og et efter David Nielsen (eller hvor du nu foretrækker at drage grænsen, hvor vi blev gode.) Jønne har altid talt om at vende hjem. Læg dertil hele miseren mellem ham og JN.

JJ kunne være vendt hjem efter det spanske eventyr, hvor han var i sin prime men valgte pengene i Grækenland. Det har jeg fuld forståelse for men det er ikke anderledes end MA bortset fra sidstnævnte, har fundet ud af, AGF er stedet mens MA er i sin prime.

Så ja, jeg synes, du klandrer MA for noget, du også burde klandre JJ for.

JJ kunne være vendt hjem efter det spanske eventyr, hvor han var i sin prime men valgte pengene i Grækenland. Det har jeg fuld forståelse for men det er ikke anderledes end MA bortset fra sidstnævnte, har fundet ud af, AGF er stedet mens MA er i sin prime.

Så ja, jeg synes, du klandrer MA for noget, du også burde klandre JJ for.
Jeg synes, du leder grundigt efter hårene i min suppe. Der er ingen, for jeg er kronraget. 😜

Samtidig er der en stor forskel i niveau på de to. Jeg kan slet ikke se en direkte sammenligning give mening.

Fred være med det. 🙂

Samtidig er der en stor forskel i niveau på de to.

Enig. Vi ved, hvad MA kan.

Nok om håret i suppen, jeg er lunken overfor MA. På den ene side har han et højt anlagt offensivt spil, som gør rigtig ondt på et forsvar men på den anden side, har han en tendens til at varme bolden for meget og træffer for mange dårlige beslutninger især i afslutningerne. Det skal pilles ud af ham.

Og så hører jeg også til dem, som kan være træt af hans attituder på banen men altså topniveauet er svært at se bort fra.

Med talenter godt på vej som Emmery, Callø og Kristjansson med Borgere, Haugstrup, Hamza og Zander m.fl. lige i hælene begynder truppen af få noget bredde med Jørgensen, Carstensen, Jønsson og nu Andersson på kontrakt.

Og fyr så lige kassen af med en 9’er eller to, hvor man er parat til at betale for kvaliteten og så ellers holde på truppen til vinter. Så kan man begynde at tale om et kvalitetsløft 💪⚽️.

P.s. Men glem nu ikke Højer 😉.

Vel også meget godt hvad vi fans observerede under hans reign sidst. Top klasse fodboldspiller. Men har også de udfald, vi diskuterer lige nu.
Men spændende om det gør noget ved psyken, når han ikke længere kan betragte som den bedste spiller i klubben. Den titel går med en bred margen til Arnstad, med Knudsen som nærmeste mand.

Latest posts

Back