New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 349K
Transfervindue Sommer 2026
Spændt på om MA-tilgang betyder Arnstad fast ned på midtbanen. Vil forvente at MA bedste position er den, Arnstad har nu.
Jeg tror at en MA-tilgang er en forløber til en Arnstad-afgang. Vi er også nødt til at være en sælgende klub, for at få økonomien til at hænge sammen. Men kan vi have dem begge frem til slutningen af august, vil det være en virkelig styrkelse at vores chancer for en god start på sæsonen og Europa.

tror Anderson er bedre hvis alt presset for offensivt output ikke ligger på ham. Spillestilen er bedre defineret nu og der er mange offensive kvaliteter i holdet. Så jeg kunne godt se Anderson fungere fint eksempelvis på WB eller midtbane. Ingen tvivl om han er en super spiller. Jeg tror ret meget på Sebastian Jørgensen på 10eren. Vi har brug for spillere der kan dække flere pladser, der er Anderson ret værdifuld

Det kan være Anderson tager HCB. Så er der mulighed for at fortolke den endnu mere offensivt end Beijmo gjorde.

Det er fantastisk hvis man får MA tilbage. Jeg vil dog sige til den her:
Nej tak til MA herfra. For meget boldflytter og for lidt slutprodukt. Jeg håber vores ambitionsniveau er højere end det.
At hvis ambitionsniveau OG eksekveringsevne er højere end MA, så er jeg All In på det!

Som jeg ser det, er MA i forvejen et ganske fornuftigt ambitionsniveau og noget jeg godt kan se mig selv I, ligesom Jønne og Højer. ... og så noget kulørt med spræl i, som krone på værket.

Latest posts

Back