New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 580
  • Views Views: Views 32K
Var der billetter tilbage på C og A i anden billetsalgsrunde (AGF score 100) til SJE-kampen? Jeg har slutspilsabonnement og trak en billet til stemningstribunen i første pulje. Men jeg har også AGF score 100 og overvejer, om jeg har is i maven til at vente og sikre mig en billet på langsiden til Viborg-kampen.
Så længe at de kører med princippet, én billet pr. mand, så kan du godt have is i maven.

Var der billetter tilbage på C og A i anden billetsalgsrunde (AGF score 100) til SJE-kampen? Jeg har slutspilsabonnement og trak en billet til stemningstribunen i første pulje. Men jeg har også AGF score 100 og overvejer, om jeg har is i maven til at vente og sikre mig en billet på langsiden til Viborg-kampen.
Min søn er på efterskole i år og har derfor kun en AGF score i 50+ puljen. Jeg fik billetter på C til ham og mig, jeg har sæsonkort. Der var ikke mange tilbage på det tidspunkt, men det kunne lade sig gøre.

Er der nogen der ved hvornår salget til d. 18 åbner?

Edit: d. 17 !!
På mandag: https://agf.dk/nyheder/2026/april/billetinfo-agf-vff
Prioriteret adgang til billetsalget:
  • Pulje 1: Mandag den 4. maj kl. 12.00: Adgang for billetabonnenter og fans med Slutspilspakken.
  • Pulje 2: Onsdag den 6. maj:
    kl. 12.00:
    Adgang til at købe billet for alle med AGF-Score på 100+
    kl. 14.00:
    AGF-Score fra 70+
    kl. 16.00:
    AGF-Score fra 50+
    kl. 18.00:
    AGF Play+ abonnenter
  • Pulje 3: Torsdag den 7. maj kl. 12.00

Dog med vigtig tilføjelse denne gang;

I pulje 2 udvides det til to billetter pr. bruger, og adgangen åbner baseret på den enkeltes AGF-point. Abonnenter indgår også i puljerne ud fra deres score og kan derfor hente op til to billetter – eller tilkøbe én ekstra, hvis man allerede har hentet sin abonnementsbillet i første pulje.

Så har man købt til barn eller ven hele sæsonen, så kan man altså købe billet nummer 2 onsdag kl. 12, hvis man har +100 point.

Skal det tolkes således, at man i Pulje 2 kan købe to billetter - altså til sig selv som abbonnent, og en til sin ven uanset hans pointstal?

Du kan "trække" til dig selv i pulje 1 og så købe én ekstra til din ven i pulje 2
Og ja, det er lige meget om personen ikke har set GF nogensinde, men jeg håber da at folk giver det til en værdig GFer - da personen kommer foran folk i køen med +70 point.

Du kan "trække" til dig selv i pulje 1 og så købe én ekstra til din ven i pulje 2
Og ja, det er lige meget om personen ikke har set GF nogensinde, men jeg håber da at folk giver det til en værdig GFer - da personen kommer foran folk i køen med +70 point.
Okay, nu er det mig der er "vennen", og vil da betegne mig selv som værdig eftersom jeg vel ser 80% af kampene på stadion når børnehavebørnelivet tillader det... ;)

Kan man i pulje 2 sikre sig en plads, hvor man kan sidde sammen med den som har trukket i pulje 1? For den information vil jeg da gerne viderebringe til ham, så han kan gøre det.

Okay, nu er det mig der er "vennen", og vil da betegne mig selv som værdig eftersom jeg vel ser 80% af kampene på stadion når børnehavebørnelivet tillader det... ;)

Kan man i pulje 2 sikre sig en plads, hvor man kan sidde sammen med den som har trukket i pulje 1? For den information vil jeg da gerne viderebringe til ham, så han kan gøre det.
Når man kommer til pulje 2 billetter, ved man jo ikke, hvor der er pladser, når man trækker sin billet i pulje 1.

Latest posts

Back