New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 313
  • Views Views: Views 17K
Viborg så også gode ud i deres ligakamp i weekenden. Ser ikke deres pokalkamp. Men det skal ikke undre mig, hvis de er godt med. Vores kamp mod dem skal virkelig være med drengene på tæerne. Og jeg kan godt se dem nappe slutspillet.
Helt enig. De har rigtig meget x factor på holdet. Men til gengæld er de også til at tale med defensivt.

Igen en kæmpe Lucas Lund Brøler. Råber tydeligt "jeg har" og kommer 5 min for sent på et indlæg...

Er Lukas Lund den dårligste keeper i dk? Christ

Han så elendig ud da han tog den med hænder cirka 3-5 meter uden for feltet.

Nicolai Larsen ville være en opgradering

Han svinger bare meget. Han lavede rundens mest vanvittige dobbeltredning mod SIF i weekenden.

Bestemt godkendt af Viborg, som tager til Parken og har 50% boldbesiddelse, spiller bedst og taber på ren ynk af deres målmand - dog kun med en enkelt pind..

Vil dog sige at jeg faktisk synes det er lidt svært at blive klog på hvilken modstander der ville være at foretrække, hvilket i sig selv er enormt skræmmende på FCKs vegne - shit de er dårlige i modgang!

Vil dog sige at jeg faktisk synes det er lidt svært at blive klog på hvilken modstander der ville være at foretrække, hvilket i sig selv er enormt skræmmende på FCKs vegne - shit de er dårlige i modgang!

I ramme alvor er FCM det eneste hold, jeg er nervøs for og selv mod dem har vi været bedst set over 2x90 minutter men de har bare noget individuel kvalitet, som altid er farligt og så kan de fysisk lægge et pres som intet andet hold.
FCK skal altid tages alvorligt også i deres nuværende tilstand men det er slet ikke et hold som under Ståle hverken, når FCK er bedste under Neestrup eller var værst under Ståle.
Er godt klar over vores 2 SL kampe mod Sønderjyske og måske er det hovmod men dem ser jeg ikke være tæt på os, hvis vi bare spiller tæt på normalt niveau.

Eller Wahlstedt?
Jeg hørte engang Michael Laudrup undre sig over snakken om målmænd og spillet med fødderne.
Han mente der var en grund til at målmænd ikke spiller i marken og at de bare skulle holde sig fra at forsøge.
De træner det selvfølgelig heller ikke så meget, men det må være noget der generelt er udviklet virkelig meget fra Laudrups tid. Selv Barcelona og Real Madrid havde vel ikke rigtig målmanden med i fase et dengang?

Skidt af Lund, der måske heller ikke fik den allerbedste pasning selv, men så bare skulle have losset til den. Evnen til at træffe den rigtige beslutning på et splitsekund under pres er også afgørende for at målmanden kan indgå i opspillet.

Mht pokalturneringen er det vist ikke helt urimeligt at konstatere at de to bedste hold mødes i den anden semifinale og det er selvfølgelig også det stillingen i Superligaen indikerer.

Latest posts

• Locked
  • Suggestion Suggestion
Implementeret Dark mode
Replies
49
Views
3K
Back