New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 333K
Transfervindue Sommer 2026
Ja det er voldsomt biased. Fx Bogere=Ambæk, Haugstrup over Jensen, Mølgaard over Vanlerberghe
Listen med biased vurderinger er lang, ligesom den måde man sætter spillerne op overfor hinanden også virker lidt søgt.

En skadet Poulsen er bedre end VM spilleren Tahirovic.

Ligesom jeg tror man undervurderer flere af BIFs spillere fra Masterclass

Listen med biased vurderinger er lang, ligesom den måde man sætter spillerne op overfor hinanden også virker lidt søgt.

Pollemagt er jo blot et faktum.

Jeg tror generelt, der er tendens til at overvurdere egne talenter (forholdsvis nyt for os) og undervurdere andres.

Så er der den helt tredje version, hvor enhver FCN-spiller med antydningen af blyantstreger på hagen er den næste Messi. 🤷🏼‍♂️

Jeg følger ikke talenterne tæt, men det er tydeligt for mig, at der nu er langt større organisatorisk tillid til egne talenter, og det er fedt, for det åbner potentielt for de store salg, vi drømmer lidt om.

Jeg tror nærmere Brøndby overvurderer deres masterclass talenter pt. Det er selvfølgelig ikke en skadet Polle, det tænkte jeg sagde sig selv. Du kan også sætte Polle overfor Slisz og Knudsen overfor Tahirovic ..!!

Og har ikke skilt sig af med 3 stamspillere.
Og vi ignorerer, at to af dem formentlig ikke ville være stamspillere i denne sæson og at det nok er en stor del af grunden til, at de ikke er her længere.

Det ændrer selvfølgelig ikke på, at vi vil komme til at savne de spillere som de var. Men vi har haft en gammel trup i nogle år og vi vidste at denne udskiftning ville komme på et tidspunkt.

Latest posts

Back