New posts

Oddset Pokalen 2025/2026

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 360
  • Views Views: Views 20K
Jeg har det også stramt med "FCK er på hjemmebane" bemærkningen. Det er et DBU arrangement med 50/50 billetter. Og i princippet ikke anderledes end hvis den bliver spillet i Brøndby eller ny Ceres Park. FCK har haft ultra held i sprøjten i lodtrækningen hele vejen til finalen. Selvfølgelig trækker de også retten til at være hjemmehold.

Håber FCK taber. Så får de chancen for Europa via den mulighed dem og deres fans kun har haft hån for. Indtil nu. Hvor den så vil være brugbar. Under ikke Brøndby 4. pladsen (selvom de gerne må banke FCM). Men ser dog noget vist interessant i, at sjover-kampen bliver et Kbh derby. Så kan de brænde det hele ned endnu en gang og få udehold karantæne på ny.

Ja måske. Lige nu er det ved lodtrækning.
Men tænker da også, at udeholdene efterhånden også føler sig hjemme i udeholdets omklædningsrum
Spillere og trænere kan selvfølgelig også bedre udtale sig om hvilken forskel det gør, men jeg tænker at det FCK får af at klæde om der hvor de altid klæder om, og som formentlig er lidt bedre faciliteter, er mere end det andet hold som kommer forbi Parken et par gange om året. Man kunne også flytte deres fans, men de skal måske nok have lov til ved lodtrækning at få retten til at spille i deres hjemmebanedragt.

Helt enig med Uglen. For vores egen skyld er det ubetinget bedst FCK vinder, dem indhenter vi aldrig rent økonomisk med mindre Glazers eller andre inkompetente røvhuller køber klubben men jeg bliver nok nød til at vaske min mund for den grimme smag, det giver at holde med FCK. Ad!
Jeg er helt på linje her, men jeg tror heller ikke man behøver helt at indhente FCK for at kunne matche dem nogenlunde. De bruger virkelig mange penge i deres sportslige setup, der ikke kun lige er på start-11. FCM har i årevis været cirka 75-100 millioner efter, men har som minimum matchet deres trup - specielt i denne sæson.

De gør tingene dyrt i FCK, se blot hvad de bruger på deres akademi i forhold til alle andre (pånær FCN)

Jeg tror nyttebærdien af de sidste millioner bliver mindre og mindre. Ligesom FCK alt for ofte, i deres stræben efter at komme rigtig langt i Champions League ender med virkelig dyre profiler der har toppet, og er på lange kontrakter

Spillere og trænere kan selvfølgelig også bedre udtale sig om hvilken forskel det gør, men jeg tænker at det FCK får af at klæde om der hvor de altid klæder om, og som formentlig er lidt bedre faciliteter, er mere end det andet hold som kommer forbi Parken et par gange om året. Man kunne også flytte deres fans, men de skal måske nok have lov til ved lodtrækning at få retten til at spille i deres hjemmebanedragt.
Ved ikke, hvor meget det reelt betyder.
Men bortset fra FCM, så plejer alle andre hold at sige, at de drømmer om at spille finalen i Parken og ikke andre steder.

Jeg er helt på linje her, men jeg tror heller ikke man behøver helt at indhente FCK for at kunne matche dem nogenlunde. De bruger virkelig mange penge i deres sportslige setup, der ikke kun lige er på start-11. FCM har i årevis været cirka 75-100 millioner efter, men har som minimum matchet deres trup - specielt i denne sæson.

De gør tingene dyrt i FCK, se blot hvad de bruger på deres akademi i forhold til alle andre (pånær FCN)

Jeg tror nyttebærdien af de sidste millioner bliver mindre og mindre. Ligesom FCK alt for ofte, i deres stræben efter at komme rigtig langt i Champions League ender med virkelig dyre profiler der har toppet, og er på lange kontrakter

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke, at deres ejerkreds måske er knap så villige til at spytte i kassen, for at sikre et mesterskab. Det vil blive økonomisk hårdt for dem, hvis de kommer til at mangle millioner fra Europa og samtidig skal genopbygge.

Det er selvfølgelig også spændende hvad Fcm kan realisere af salg. Hvis de ender uden titler, så er deres stjerner måske ikke helt det værd de håbede på - tager de så endnu et år med stort underskud :unsure:

Det er sku ikke nemt - jeg holder bare med AGF💙🤍💙 Lige gyldigt hvem der taber, så er der en klubs fans som kan drilles i år😜

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke, at deres ejerkreds måske er knap så villige til at spytte i kassen, for at sikre et mesterskab. Det vil blive økonomisk hårdt for dem, hvis de kommer til at mangle millioner fra Europa og samtidig skal genopbygge.

Det er selvfølgelig også spændende hvad Fcm kan realisere af salg. Hvis de ender uden titler, så er deres stjerner måske ikke helt det værd de håbede på - tager de så endnu et år med stort underskud :unsure:

Det er sku ikke nemt - jeg holder bare med AGF💙🤍💙 Lige gyldigt hvem der taber, så er der en klubs fans som kan drilles i år😜
Efter PSE leverer særskilte årsregnskaber for de forskellige forretningsben, der er det dog blevet tydeligt, at ejer tager udbytter ud af de andre selskaber og ikke fodbolden. Så der er rigtig mange penge i FCK.

Men altså, at betale 5-7 millioner for en 15 årig, det tror jeg simpelthen ikke andre klubber i Danmark gør eller kommer til at gøre de kommende år.

Radioen fortæller, at pokalfinalen er beskæmmende ringe spillet. Med massere af at smide sig i græsset og overdrive, hvor hårdt der bliver spillet.
Ja der er enormt meget film og dårligt spil, kampen er låst, og den træner til et rødt kort eller et straffespark, for at få løsnet kampen op. F.eks. til FCK, nu når kampen spilles i Parken

Radioen fortæller, at pokalfinalen er beskæmmende ringe spillet. Med massere af at smide sig i græsset og overdrive, hvor hårdt der bliver spillet. Et langt spilstop.
Det er ynkeligt hvordan spillerne er i akut livsfare hver gang de berøres marginalt. Sommer Simsir blev hårdt behandlet i starten og dommeren var - som sædvanligt - alt for længe om at sætte ind mod det. Men det er stadig ulideligt at se det piveri, især når man ved 75% er spil for galleriet, for at appellere til dommeren.

Radioen fortæller, at pokalfinalen er beskæmmende ringe spillet. Med massere af at smide sig i græsset og overdrive, hvor hårdt der bliver spillet. Et langt spilstop.

Absurd ringe kamp. Teknisk på et urimeligt lavt niveau, ingen villighed til virkelig at sætte bolden på spil og ja et hav af spilstop med andre ord, Tudberg sidder med erektion mens JP er gået i haven.

Dagen efter vi måtte høre det er landets 2 bedste trupper.

Latest posts

Back