New posts

Kamptråd Træningskamp: AGF - Viborg, lørdag d. 27. juni kl 13.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 87
  • Views Views: Views 5K
Added to Calendar: 27-06-26

Kamptråd Træningskamp: AGF - Viborg, lørdag d. 27. juni kl 13.00
Men han tilbød jo både Beijmo og Dalsgaard forlængelser med klækkelige lønforhøjelser. De er væk nu. Så selvfølgelig skal der nye spillere inde.
Callø har jo erstattet den ene og Mølgaard i et vist omfang nok den anden (selv om han også var i truppen sidste sæson). Afhængigt af hvordan man rater Camara er vi - lige nu - nummerisk et meget passende antal til forsvaret.

At kvaliteten så nok er dalet er en anden snak.
 
Men ingen af dem kommer til at spille samtlige kampe i næste sæson, så det var betryggende at se i kampen i går, at Mølgaard og Abbew kan tage over uden at det koster. Det er mere tyndt på venstre centerback, her er der for stor niveauforskel fra Kahl til den næstbedste.
Jeg er enig med en base med Tingager i midten med kahl/møllen/callø og forhåbentlig en transfer burde være plausibelt
 
Callø har jo erstattet den ene og Mølgaard i et vist omfang nok den anden (selv om han også var i truppen sidste sæson). Afhængigt af hvordan man rater Camara er vi - lige nu - nummerisk et meget passende antal til forsvaret.

At kvaliteten så nok er dalet er en anden snak.
Ja men dengang CV tilbød både Dalsgaard og Beijmo en ny kontrakt, der var Mølgaard og Callø jo også i truppen, så det giver bedst mening, når han ønskede at forlænge de to, at han så også er på udkig efter en erstatning for dem, når nu det ikke lykkedes.
 
Callø har jo erstattet den ene og Mølgaard i et vist omfang nok den anden (selv om han også var i truppen sidste sæson). Afhængigt af hvordan man rater Camara er vi - lige nu - nummerisk et meget passende antal til forsvaret.

At kvaliteten så nok er dalet er en anden snak.
Numerisk er vi uagtet hvem der erstatter hvem én mindre, og vi skal spille mange flere kampe. Den ene af dem du nævner har spillet regelmæssigt i 1. Div. Den anden nærmest ikke i Superligaen.

Jeg håber da ikke vores Sportschef tænker sådan.
 
Mølgaard og AJ begge er ikke i agf når vinduet lukker. Tror mest på Mølgaard ikke er her
Jensen-Abbew giver heller ikke mening som reserve. Der kan sagtens være en glimrende forsvarsspiller i ham, men den kommer ikke frem af at sidde på bænken.

JP var indstillet på at benytte ham for et år siden, så han må have set noget (måske på tydelig opfordring fra CV?). Derfor kan han være på vej tilbage igen - mit bud er bare at det ikke er tilfældet.

Jeg tror de begge er fortid når vinduet lukker.
 
Jensen-Abbew giver heller ikke mening som reserve. Der kan sagtens være en glimrende forsvarsspiller i ham, men den kommer ikke frem af at sidde på bænken.

JP var indstillet på at benytte ham for et år siden, så han må have set noget (måske på tydelig opfordring fra CV?). Derfor kan han være på vej tilbage igen - mit bud er bare at det ikke er tilfældet.

Jeg tror de begge er fortid når vinduet lukker.
Ja måske - men det kræver en del udskiftninger i bagkæden. Dalsgaard, Beijmo og AJ fik alle spilletid sidste år. Mølgaard spillede 3 minutters SL i sidste sæson.
 
Ja måske - men det kræver en del udskiftninger i bagkæden. Dalsgaard, Beijmo og AJ fik alle spilletid sidste år. Mølgaard spillede 3 minutters SL i sidste sæson.
Jeg ser ingen fremtid for Mølgaard i AGF.

JJA / AJ fik indhop. Men som jeg skrev til Starks var det svært at se om det var JJA der pressede sig på, mere end de startende, der ikke kunne mere.

Jensen-Abbew havde kun Mølgaard som konkurrent til tre positioner.
 
Der var interesse for AJ fra nordiske klubber 2 gange af hvad vi har hørt rygter om. Sidste sommer blev han skadet om fredagen lige inden transfervinduets luk. Tror AJ får så meget i løn i AGF, og får så "små tilbud" - at det er svært at se ham sige ja til noget der ikke kræver AGF sender penge med.

Enten skal han satses på, eller også skal vi sgu klippe snoren NU!
 

Latest posts

Back
Top