New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 516K
View attachment 5102

Hvis I nu løber ind i en Brøndby fan der snakker Larne 😂 😂
En detalje der gør det endnu mere vigtigt at Vikingur gør arbejdet færdigt. Jeg så ikke hele kampen må jeg indrømme, men de havde bl.a. et stolpeskud. Indtrykket er at Brøndby sagtens kunne have tabt endnu større. Udgangspunktet for Vikingur er godt, men det er selvfølgelig noget andet på hjemmebane og på græs.

Jeg elsker også at træde på Brøndby, også gerne selv om de ligger ned, men jeg er lidt overrasket over, at et samlet nederlag til Vikingur åbenbart vil regnes som en *så* stor overraskelse.

Vikingur var trods alt i gruppespil sidste år, og de slog både Cercle Brügge og Panathinaikos hjemme. De endte Conference League-gruppespillet på en 19. plads med otte point og en målforskel på -1. FC København endte én plads bedre med samme antal point og samme målforskel, men ét mål mere scoret. De tabte playoff-kampene til Panathinaikos med samlet 3-2, efter at Panathinaikos scorede i overtiden i begge kampe.

Det er jo ikke for at sige, at Vikingur er tilnærmelsesvis på niveau med FCK eller Panathinaikos, men dog at det vil være ret arrogant, hvis nogen på Vestegnen havde forventet en walkover.

Jeg er efterhånden en smule knarvorn over, at hooligans konsekvent omtales som fans af medierne. Jeg synes ikke, det er fair over for de fans, der forstår at opføre sig ordentligt.
Helt og aldeles enig.
I øvrigt: ekstra point til dig for smuk brug af ordet "knarvorn" - dét har jeg ikke hørt, siden lige før morfar langede mig en flad i 1983 :D

Jeg elsker også at træde på Brøndby, også gerne selv om de ligger ned, men jeg er lidt overrasket over, at et samlet nederlag til Vikingur åbenbart vil regnes som en *så* stor overraskelse.

Vikingur var trods alt i gruppespil sidste år, og de slog både Cercle Brügge og Panathinaikos hjemme. De endte Conference League-gruppespillet på en 19. plads med otte point og en målforskel på -1. FC København endte én plads bedre med samme antal point og samme målforskel, men ét mål mere scoret. De tabte playoff-kampene til Panathinaikos med samlet 3-2, efter at Panathinaikos scorede i overtiden i begge kampe.

Det er jo ikke for at sige, at Vikingur er tilnærmelsesvis på niveau med FCK eller Panathinaikos, men dog at det vil være ret arrogant, hvis nogen på Vestegnen havde forventet en walkover.
Ja, det overrasker mig også at den skulle hedde 90-10 til Brøndby selvom det er samlet og ikke bare udekampen. Larne viste sig også efterfølgende at være bedre end på papiret da vi mødte dem, og man kan fremhæve visse særlige forhold osv, men det er selvfølgelig begge fadæser og i det sidste tilfælde her ikke mindst fordi det blev så klart et nederlag. Fadæsens størrelse vil så afhænge af det samlede resultat og det kan gå fra voldsomt til ikke værre end som så hvis de vender det til samlet sejr.

Kristian Thiesson Kristensen med et absurd drop for Esbjerg. 2-0 til kolding nu, hvor ville de være fedt hvis Callø stadig var her til at høste kamperfaring.
Hvis ikke han får noget spilletid i løbet af efteråret ville han nok vinde mere ved en udlejning, men der er selvfølgelig også både mulighed for at han får noget spilletid og at han bliver udlejet igen nu hvor JP har fået set ham an.

Gyamfi skiftet ind i Esbjergs 2-0 nederlag til et virkelig god spillende kolding hold.
Gyamfi lavede ingenting der første til noget, for et virkelig ringe Esbjerg hold.
Ja man ikke rigtig vurdere noget på de minutter hvor han selvfølgelig heller ikke har relationerne på plads. Jeg er overrasket over at Esbjerg ikke er bedre, men OK, de var vist også det tynde øl i top-6 sidste sæson, så det er nok lidt svingende. Spændende om Kolding til gengæld er det hold der skal snyde en af favoritterne i oprykningskampen.

TK ser faktisk værre ud end Wahlstedt ved 2-0 når nu folk kalder det en Wahlstedt. Han har lidt bedre tid og modstanderen kommer lige ned imod ham. Jeg ved ikke om der slet ikke var nogen Esbjergspillere der løb med ned for at kunne modtage bolden (edit: jo han havde vist spilmuligheder, men blev nok overrasket og var ikke helt kølig nok.)

Ja man ikke rigtig vurdere noget på de minutter hvor han selvfølgelig heller ikke har relationerne på plads. Jeg er overrasket over at Esbjerg ikke er bedre, men OK, de var vist også det tynde øl i top-6 sidste sæson, så det er nok lidt svingende. Spændende om Kolding til gengæld er det hold der skal snyde en af favoritterne i oprykningskampen.

TK ser faktisk værre ud end Wahlstedt ved 2-0 når nu folk kalder det en Wahlstedt. Han har lidt bedre tid og modstanderen kommer lige ned imod ham. Jeg ved ikke om der slet ikke var nogen Esbjergspillere der løb med ned for at kunne modtage bolden.
Men så vidt vides har han ikke lavet en fejl magen til for nylig ;-)

Men så vidt vides har han ikke lavet en fejl magen til for nylig ;-)
Det ser jeg ikke Esbjerg nok til helt at kunne udtale mig om, men formentlig ikke ;)

Helt generelt er det interessant så mange gamle AGF’ere der er i nogle af førstedivisionsklubberne. Man kan hæfte sig ved at de åbenbart heller ikke var bedre, men førhen havde man måske fundet dem i andendivision eller længere nede, så det kan også udlægges som udtryk for at vi har forbedret os.

Kristian Thiesson Kristensen med et absurd drop for Esbjerg. 2-0 til kolding nu, hvor ville de være fedt hvis Callø stadig var her til at høste kamperfaring.
Jeg har fået en fornemmelse på det sidste af, at JP er ved at lave en glidende overgang udi generationsskifte. Paddy er blevet skiftet ud i slutningen af de seneste kampe. Lur mig om ikke Callø begynder at få nogle minutter på Dalsgaards plads, lige så straks vi har en kampsituation, hvor vi ikke jagter noget eller beskytter en meget snæver føring...

Jeg har fået en fornemmelse på det sidste af, at JP er ved at lave en glidende overgang udi generationsskifte. Paddy er blevet skiftet ud i slutningen af de seneste kampe. Lur mig om ikke Callø begynder at få nogle minutter på Dalsgaards plads, lige så straks vi har en kampsituation, hvor vi ikke jagter noget eller beskytter en meget snæver føring...
Mon ikke AJ er foran

Latest posts

Back