New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 638K
Det går satme stærkt med den hovedtribune. Det bliver rigtig fedt når de øvrige tribuner kommer op så stadion bliver lukket. Så kan man virkelig begynde at se det endelige resultat. Jeg synes stadig at 18 måneder er lang tid endnu.
Jeg tænkte også over forleden at hvis de kører timelapse kameraet helt til slut bliver der nok mange måneder hen mod åbningen, hvor man ikke kan se nogen ændringer udefra. Så må vi sætte vores lid til instagram kontoen til at holde os opdateret på det der sker inde bag murene :)

Jeg tænkte også over forleden at hvis de kører timelapse kameraet helt til slut bliver der nok mange måneder hen mod åbningen, hvor man ikke kan se nogen ændringer udefra. Så må vi sætte vores lid til instagram kontoen til at holde os opdateret på det der sker inde bag murene :)
Du kan følge med i at græsset gror. Helt nede på baneniveau.

Det er nu faktisk de første stykker pindeværk til tagkonstruktionen, som nu er monteret på de tre midterste søjler bagpå A.

Stiften har et par billeder i dag, som egentlig ikke er voldsomt tydelige i forhold til detaljen her, men som let forstørret alligevel akkurat afslører et kig igennem til toppen af den ene søjle, hvor det her sidder monteret.
1759855066950.webp

Før vi overhovedet er færdige med at stene over den nye tagkonstruktion, så dukker der allerede nye spørgsmål op. De seneste dage har jo gjort voldsomme ting ved stemningstribunen, som pludselig begynder at tage form. Men forstår I det sådan, at området vi kan se lige foran de nyeste betonelementer med døre, er concoursen? Er det toiletter og opgange til tribunen, som nu bliver indrammet? Nogle af de næste elementer vil så udgøre boder osv.

Men forstår I det sådan, at området vi kan se lige foran de nyeste betonelementer med døre, er concoursen? Er det toiletter og opgange til tribunen, som nu bliver indrammet? Nogle af de næste elementer vil så udgøre boder osv.
Ja de betonelementer vi kan se på den kommende D tribune, som er hejst op, er bagsiden/bagvæggen af boderne, toiletter, depotrum osv.

Latest posts

Back