Skidt kamp af TK. Afstemningen mellem han og Provstgaard fungerer slet ikke, ser også meget skidt ud ved Frankrigs udligning, hvor han både er for langsom og passiv. Øv.
Der er selvfølgelig en grund til, de franske spillere kommer fra højere adresser. Godt kollektiv kan som regel kun tage et hold et vist stykke men ændrer ikke på en fin dansk slutrunde.
Der er selvfølgelig en grund til, de franske spillere kommer fra højere adresser. Godt kollektiv kan som regel kun tage et hold et vist stykke men ændrer ikke på en fin dansk slutrunde.
Disclaimer: jeg har ikke set en hel kamp, men noget af hver kamp.
Det er da hårde betingelser for forsvaret:
Kamp 1: TK og Provstgaard (som vel ikke har spillet siden skiftet fra Vejle i Januar).
Kamp 2: Provstgaard og Hey (jeg ved ikke hvor meget han har spillet siden skiftet).
Kamp 3: Hey og TK.
Kamp 4: TK og Provstgaard.
Det jeg har set i de to første kampe med Provstgaard har jeg ikke været imponeret af. Han har set rusten ud og kostet - om det er gået ud over TK i dag, eller det er egen skyld ved jeg ikke, men ikke lette betingelser.
Man har vel set, at fremtiden på landsholdet er mere lovende for offensiven end for defensiven. Man har altså en rimelig solid offensiv, når Harder og Kvistgaarden er indskiftere, og så var Biereth og Højlund ikke engang med. Men der er langt mellem de mest lovende stopperen, og det er vel også derfor Riemer prøver at opfinde en helt ung spiller og give ham et skub på vejen.
Er det ikke lidt spøjst. Det er vel helt frivilligt om man vil spille på et landshold, så lyder ret underligt, hvis man ligefrem udsteder karantæner på grund af et afbud.
Man risikerer jo altid, at der er en anden der tager ens plads eller at træneren bare foretrækker spillere, der er mere stabile i deres fremmøde. Men når DBU udtaler følgende, synes jeg lidt de har misforstået landsholdenes rolle: "Men vi må også være tydelige: Landsholdsdeltagelse er ikke noget, man vælger til og fra uden gyldig grund."
Måske bare mig, men kan ikke helt se det gavner nogen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.