New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 396
  • Views Views: Views 23K
Champions League 2026/27
Der skal nok komme mange til Poznan.

Jeg er for øvrigt også mest stemt på en god roadtrip, men lige nu kan man simpelthen komme fra Billund til Poznan og tilbage igen for under 2.000 kroner og med en rejsetid på fire timer.
View attachment 7252

(Vi skal "arbejde" torsdag)

Personligt synes jeg ikke fly til Poznan giver vildt meget mening, når der skal mellemlandes.
Oven i de 4 timer skal der også lægges tid til lufhavn samt mindst en time i mødetid før afgang.

De ender nok kun med tre timer sparet i forhold til bil - men hvis det er de tre timer der afgør om man møder på job, så er det selvfølgelig forståeligt nok.

Og er bil ikke en mulighed, så vil jeg ligesom posteren længere oppe også anbefale Tirstrup-Gdansk og toget videre til Poznan.

Hvornår får vi præcis dato/tid for returen?
Det bestemmer Poznan indenfor nogle rammer der ikke er helt til at gennemskue:

24.01 "The stadiums, dates (in accordance with the calendar in Annex C) and kick-off times for all qualifying matches are fixed by the home clubs in consultation with their respective associations and must be confirmed to the UEFA administration by the set deadline. The UEFA administration may alter or confirm dates and kick-off times in accordance with the principles set by the UEFA Club Competitions Committee."

Kan ikke lige finde hvad "the set deadline" er.

Det kunne det jo stadig gøre. Nu bliver det bare den samme flok, der får alle kampene.. og deres score vokser endnu mere.
Der er forhåbentlig kun lidt over en halvsæson til vi flytter tilbage til Ceres park, og så er vi nok en del med høj score der køber sæsonkort i stedet. Det kan man ikke til vejlby, derfor bliver vi nødt til at købe billet hver gang og får en mega høj score

I fht vores chancer, vil jeg mene at vi kun er nogle kloge beslutninger fra at være på samme niveau trupmæssigt, hvis man kigger ud fra Transfermarkt. Deres store fordel ligger i erfaring.

Her er værdi sammenligning i mio euro. Prøver at gøre det lidt alternativt, hvor jeg vil finde en af vores der matcher deres. Derfor er der to af deres topspillere som ikke er matchet:
Wojciech Mońka (CB) - 10

Antoni Kozubal (DM) - Arnstad - 6

Michał Gurgul (VB) - Tobias Bech - 4,5

Luis Palma (VW) - 4

Bartosz Mrozek (K) - Magnus Knudsen - 3

Eric Kahl - 3

Patrik Wålemark (OM) - Gift Links - 2,5

Joel Pereira (HB) - Markus Solbakken - 2,2

Ali Gholizadeh (HW) - Rasmus Carstensen - 2

Leo Bengtsson (VW) - 2

Pablo Rodríguez (OM) - 2

Vores næste er KY på 800k. De har en del 6 spillere mellem 1 og 1,5 mio. Dvs. vi har nogle spillere der matcher deres. På en god dag, burde vi godt kunne være med.

Der er forhåbentlig kun lidt over en halvsæson til vi flytter tilbage til Ceres park, og så er vi nok en del med høj score der køber sæsonkort i stedet. Det kan man ikke til vejlby, derfor bliver vi nødt til at købe billet hver gang og får en mega høj score
Man får AGF score uanset om billetten er på sæsonkort eller købt fra gang til gang. I øvrigt har AGF så vidt jeg kan se lavet det, så sæsonkort ikke har forkøbsret til uefa hjemmekampe.

Der har været udsolgt til vist tre hjemmekampe på Vejlby det seneste år. Alle har haft mulighed for at samle en pæn score.
Det er slet ikke umuligt at samle en pæn AGF score, tag ud og se kampene. Jeg kender en der fik billet til AGF-Sønderjyske med en AGF score på 50.

Hvis man kun vil de mest populære kampe, så bliver det nok svært

Der har været udsolgt til vist tre hjemmekampe på Vejlby det seneste år. Alle har haft mulighed for at samle en pæn score.
Der har vidst været lidt flere, men kun tre hjemmekampe hvor billetterne ikke kom i frit salg, og ligeledes tre udebanekampe hvor billetter heller ikke har været i frit salg.
I de resterende kampe har alle AGF fans haft mulighed for at hente billet, så du har helt i at alle har haft mulighed for at samle en pæn score.

Latest posts

Back