New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 713
  • Views Views: Views 20K
Added to Calendar: 20-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
På nogle områder bedre end forventet, Emmery, Hedenstad og Camara er lyspunkter hos mig. Røsler og Kahl virker helt væk desværre. Håber vi bliver ved med at spille og kæmpe for det. Jeg er ligeglad med at Benfica river os et nyt røvhul så længe vi kæmper for det. I Baku manglede der både vilje og nosser, det har heldigvis ikke været tilfældet indtil nu i Lissabon
Enig. Hvis bare vi viser vi har 2 nosser, så må de gerne rive os et nyt røvhul, for det betyder at de så har kæmpet alt hvad de kan.

Last edited:
Benfica har en XG på 4.0 🫣🫣
Ja, og den havde nok været endnu højere hvis de ikke var kommet på 1-0. Den Hedenstad napper fra Silva, som bliver en ripost han scorer på, den er kun 0,17. Den han nok været en del højere hvis risposten ikke blev til et mål

Jeg har det egentlig super mærkeligt med 1. halvleg. Altså vi er fortjent bagude, men jeg synes faktisk vi til tider offensivt spiller rigtig fint. Vi tør udfordre, og har vist ret gode takter, det er meget opløftende. Camara synes jeg stadig virker rigtig lovende. Røsler og Kahl har dog været fornærmende dårlige, og det er ret bekymrende.

Jeg har det egentlig super mærkeligt med 1. halvleg. Altså vi er fortjent bagude, men jeg synes faktisk vi til tider offensivt spiller rigtig fint. Vi tør udfordre, og har vist ret gode takter, det er meget opløftende. Camara synes jeg stadig virker rigtig lovende. Røsler og Kahl har dog været fornærmende dårlige, og det er ret bekymrende.
Enig, det er relationerne der halter og måske det ansvar der hviler på flere erfarne AGF'er, nu hvor 3 ledere har forladt klubben.

Camara skal oppe sig. Han har også set skidt ud. Dog ikke lige så skidt som Røsler og Kahl. De to har ikke været i nærheden af acceptabelt niveau.

Vi spiller mod et hold som stort set altid er i kvartfinalen i Champions League. Måske vi skulle trække lidt luft ind før vi snakker om at alt er dårligt i forsvaret?

De møder et hold som spillede lidt op med Real for kort tid siden. Beijmo og Dalsgaard havde sgu heller ikke spillet til 0 mod dem her.

Ja det har været nogle elendige clearing er, og det er under niveau, men det er satme også et lazerat dernede.

Ja, men det var samtidig lige præcis dét den Benfica journalisten advarede mod. Man skal ikke presset højt, eller have for mange med i fase 3 spillet, for så splitter den en ad i deres omstillinger.

Omvendt synes jeg måske også Camara nogle gange spiller sit eget forsvarsspil, og ikke holdets.

Ja, men det var samtidig lige præcis dét den Benfica journalisten advarede mod. Man skal ikke presset højt, eller have for mange med i fase 3 spillet, for så splitter den en ad i deres omstillinger.

Ja, der må man bare sige, at JP er kompromisløs med sin spillestil. Selv på udebane på et top 20 hold i Europa, og med et helt nyt forsvar…

Vi spiller mod et hold som stort set altid er i kvartfinalen i Champions League. Måske vi skulle trække lidt luft ind før vi snakker om at alt er dårligt i forsvaret?

De møder et hold som spillede lidt op med Real for kort tid siden. Beijmo og Dalsgaard havde sgu heller ikke spillet til 0 mod dem her.

Ja det har været nogle elendige clearing er, og det er under niveau, men det er satme også et lazerat dernede.
Ikke uenig. Der er bare giga niveauforskel især i tempoet. Men derfor er det jo stadig dårligt forsvarsspil.

Latest posts

Back