New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 683
  • Views Views: Views 19K
Added to Calendar: 20-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
1. Hvis nogen har mobbet, så anmeld kommentarerne.
2. Hvis jeg vidste nogen har mobbet, så havde jeg reageret.
3. Mobbet!? Vi har debatteret SEB, og det er helt validt.

Kom med eksempler på det du kalder mobberi, men gør det ikke i denne tråd, for den er ikke til det.
Ah come on. Der er nogen, der har været efter Jørgensen. Fair nok, det er et debatforum, men det har været urimelig hårdt.

Det var nu et meget godt løb op til målet😉 Ellers enig.

Efter vi forlængede med Kahl og Links har de ikke været gode. Lad os håbe det bare er tilfældigheder og de kommer stærkt tilbage.

Kahl spiller i dag sammen med en som har spillet 4 kampe i alt siden sin debut, og en som spiller sin 3 kamp siden han blev købt for 14 dage siden.

Det er godt nok hårdt at sidde og være efter Kahl eller vores forsvar generelt. Ja det sejler rundt, men alt er nyt og vi møder Benfica.

1. Hvis nogen har mobbet, så anmeld kommentarerne.
2. Hvis jeg vidste nogen har mobbet, så havde jeg reageret.
3. Mobbet!? Vi har debatteret SEB, og det er helt validt.

Kom med eksempler på det du kalder mobberi, men gør det ikke i denne tråd, for den er ikke til det.
Ok, lad mig kalde det usaglig kritik af flere spillere, jeg trækker mobning tilbage. Der er masser eksempler - hver eneste dag, men det er jo et spørgsmål om hvor det forstås - åbenbart. Og jeg skal ikke bevise noget, da det er for nemt at gemme sig bag kløgtig retorik og bortforklaringer.

Latest posts

Back