New posts

Kamptråd Europa League kvalifikation: AGF - Benfica, torsdag d. 27. august kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 27
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 27-08-26

Kamptråd Europa League kvalifikation: AGF - Benfica, torsdag d. 27. august kl. 20.00
Jeg tror, at vi starter rimelig defensivt ud og satser på at holde den til nul til pause. Hvis det lykkedes, så tror jeg, at man skifter mere offensivt ind efter pausen.

Mere specifikt tror jeg, at man venter med at sætte Bech og Emmery ind senere i kampen, så Links får ven i starten og så Arnstad på 6’er og Anderson/SEB på 10’erne. Andersen får hwb hvis Rösler er klar fra start.

Enig. Hvis man skal tro på miraklet, er man nødt til at spille på miraklet.
Og i forlængelse deraf - hvis man vil sælge unge spillere dyrt, er man nødt til at lade dem vise sig frem i de europæiske kampe. Især når man som Emmery allerede har vist, at man også kan levere mod hold på det niveau.

Nu fik Arnstad et lille hvil mod OB - denne gang tror jeg, at det er Bech og Knudsens tur.

Jeg tror, at vi starter sådan her.

Hedenstad

Róssler - Camara - Kahl

Carstensen - JJ- Solbakken - Links

Jørgensen - Arnstad

Bogere

Knudsen, Bech, Emmery og JA kommer selvfølgelig ind i løbet af kampen.
Jeg tror nu der er brug for Emmery når man ska hente 2 mål, og så er det lidt risikabelt med en kamp der kan gå i overtid, at have så mange spillere der ikke kan spille 90 minutter (Solbakken, Carstensen, Jønsson, Røster, Kahl).
Gisningerne ift startopstillingen tager vist ikke hensyn til at der er en - lille - risiko for vi skal spille 120min....
Benfica er et helt andet hold på udebane, så chancen er ikke stor, men det var den heller ikke i Poznan. Man er nød til at tro på det, hvis det skal lykkes.

Der er enorm værdi i at få en uafgjort eller endda en sejr mod Benfica, selv hvis det ikke rækker til videre avancement, det skal vi selvfølgelig jagte og så må vi vise at vi stadig kan være bedre end Randers, ligesom vi har været bedst spillende i de to seneste kampe. Det er muligt det er de ekstra kræfter og udskiftningerne der alligevel koster point, men hvis vi ikke kan finde ud af at vinde i et tæt program selvom vi kan finde ud af at spille godt, er vi jo ude i også at skulle ofre alle kampene i CoL-ligaspillet. Tænkt hvis det faktisk lykkes at gå videre med de få procent chance der er for det…

Latest posts

Back