New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 662K
Transfervindue Sommer 2026
Det er ikke usædvanligt, der er stille omkring dette tidspunkt. Klubber og spillere afventer i et hvem blinker først spil. Der kommer den sædvanlige hektiske aktivitet de sidste par dage og forhåbentlig er vi blandt de aktive klubber.
Man begynder jo også at se de første brikker falde på plads. Som Utd. der henter en spiller i Brighton for 500+ mio. De penge bliver givetvis geninvesteret i spillere fra klubber i laget over AGF. Som så måske vender sig om og kigger på en Arnstad, Bech eller Emmery, som deres afløser.

Officielt med AJ nu. Spændende hvem der hentes ind i stedet.

Jeg er tilfreds med at han bliver solgt, for han passer ikke ind i vores måde at spille på. Jeg så billederne fra I dag da han sagde farvel til truppen. Man kunne tydeligt se han var berørt af at skulle forlade AGF. Det rørte mig at se

Jeg er tilfreds med at han bliver solgt, for han passer ikke ind i vores måde at spille på. Jeg så billederne fra I dag da han sagde farvel til truppen. Man kunne tydeligt se han var berørt af at skulle forlade AGF. Det rørte mig at se
Jeg synes det er glaedeligt at se, hvordan en, med respekt, marginal trup spiller har foelt sig vellidt og en del af gruppen.
Han var en strategisk rigtig signing(u21 landshols, hvis jeg husker korrekt) - men det blev bare aldrig godt.
Fint for alle parter

Helt enig. AGF er en fantastisk klub og det var super rørende at se. God vind til Abbew i karrieren.

Latest posts

Back