New posts

Champions League 2026/27

  • Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 440
  • Views Views: Views 27K
Er der nogen herinde med agf score +100 der har mulighed for at købe 2 billetter til mig til AGF hjemme mod Poznan? Jeg tror ikke de kommer videre end den pulje og jeg har kun 70+
Ro på, der skal nok være billetter til kampen til dem med 70+ point og også længere ned. Husk på, at det er midt i industriferien, en tirsdag aften i Randers, og at folk med billetabonnement ikke automatisk har en billet til kampen, og slutspilspakken eksistere ikke længere.

Jeg tænker også, at det er derfor, AGF starter med en score på 100+, og at man kan hente fire billetter pr. bruger. Sådan formoder jeg ikke det kommer til at blive når vi skal spille de helt store og afgørende kampe.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor de ikke starter ved 200+ og derefter gradvist bevæger sig nedad. Det ville give markant kortere kø, når man skal hente sin billet.
 
Ro på, der skal nok være billetter til kampen til dem med 70+ point og også længere ned. Husk på, at det er midt i industriferien, en tirsdag aften i Randers, og at folk med billetabonnement ikke automatisk har en billet til kampen, og slutspilspakken eksistere ikke længere.

Jeg tænker også, at det er derfor, AGF starter med en score på 100+, og at man kan hente fire billetter pr. bruger. Sådan formoder jeg ikke det kommer til at blive når vi skal spille de helt store og afgørende kampe.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor de ikke starter ved 200+ og derefter gradvist bevæger sig nedad. Det ville give markant kortere kø, når man skal hente sin billet.
Plus alle sponsorbilletterne nok heller ikke bliver revet væk, som de gjorde sidst på sæsonen. B tribunen var jo nærmest ikke mulig at få billet i slutspillet.
 
Plus alle sponsorbilletterne nok heller ikke bliver revet væk, som de gjorde sidst på sæsonen. B tribunen var jo nærmest ikke mulig at få billet i slutspillet.
Præcis, og dem er der ikke mange af til sådan en kamp, da sponsorbilletter typisk er noget, der skal tilkøbes ud over det normale sponsorat til europæiske kampe.
Og efterspørgslen på dem er nok meget lille i uge 30, som er den uge, hvor fleste danskere holder ferie.
Det samme gælder fribilletter gennem 3F, som mange også plejer at benytte.
 
Nå. Vi pønser på at tage turen til Polen hvis datoen passer og det ellers er til at få billetter og alt det hejs. Men er det overhovedet forsvarligt hvis jeg tager min 10 årige søn med? Jeg ved godt Polen er et vildt sted rent fodboldmæssigt men er det så slemt? Han er rigeligt vant til udebaneture med smæk på
Jeg ville under ingen omstændigheder tage min 11-årige med til den away.

Det er et vildt sted kan man læse og se.
Og slår vi dem ud, så risikerer man kæmpe ballade. Deres hooligans får BIF til at ligne en skovudflugt.
 
Nå. Vi pønser på at tage turen til Polen hvis datoen passer og det ellers er til at få billetter og alt det hejs. Men er det overhovedet forsvarligt hvis jeg tager min 10 årige søn med? Jeg ved godt Polen er et vildt sted rent fodboldmæssigt men er det så slemt? Han er rigeligt vant til udebaneture med smæk på
Jeg tror ikke at de "hårde" i Poznans fanmiljø går efter børnefamilier, men man skal nok ikke gå rundt og lufte GF tøj og især SFA tøj for meget. Jeg tænker også at politiet i Polen er vant til dem. Så længe man samles i en stor flok af GF'ere, så kommer der ikke til at ske noget.
 
  • Like
Reactions: nej
Jeg har også en polsk bekendt fra Poznan - Han siger ikke andet end hvad jeg ville have gjort hvis jeg tog mine børn med på Brøndby stadion. Hold jer fra ballade, gå væk hvis der er optræk, og lad være med at være en idiot når du går rundt.
Så med mindre du har tænkt dig at stå forrest i en march med dine børn, så kommer man langt, og sikkert hvis man tager sine forholdsregler.
 

Latest posts

Back
Top