Ro på, der skal nok være billetter til kampen til dem med 70+ point og også længere ned. Husk på, at det er midt i industriferien, en tirsdag aften i Randers, og at folk med billetabonnement ikke automatisk har en billet til kampen, og slutspilspakken eksistere ikke længere.
Jeg tænker også, at det er derfor, AGF starter med en score på 100+, og at man kan hente fire billetter pr. bruger. Sådan formoder jeg ikke det kommer til at blive når vi skal spille de helt store og afgørende kampe.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor de ikke starter ved 200+ og derefter gradvist bevæger sig nedad. Det ville give markant kortere kø, når man skal hente sin billet.