New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 299K
En ting er jo at erstatte afløserne nummerisk - en anden ting er deres kvaliteter. Den store udskiftning kan jo også være en mulighed for at tage spillestilen i en ny retning.

Ift. Arnstad/Bech, så ser jeg helt klart Bech som den sværeste at flytte. Den måde vi spiller 10'eren er jo nærmest skræddersyet til hans spidskompetencer. Så medmindre han kan tage skridtet frem og spille en god 9'er (hvilket der vel ikke er meget der indikerer) vil det være svært at flytte ham tilbage ud på kanten e.lign.
Arnstad bør kunne spille en 8'er der går frem i halvrummet, på samme måde som nu. Bech tror jeg flyttes ... helt udenfor landets grænser, så det løser nok sig selv. Og hvos man er heldige nok til han bliver, tror jeg som de øvrige også han kan løse en højre kant.
 

Latest posts

Back
Top