New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 79K
Det kan vel også betyde noget, at familien/kæresten og han kan bo i Sverige, men spille i FCK. Jeg håber nu også på, at det er os eller udlandet
Bor de ikke i Stockholm? Det gør vel alligevel ikke den største forskel, om han skal køre helt nede fra København eller til Grenå og fra Halmstad... Jeg beder til Gud, Odin, Fanden, hvem som helst! Sådan, som han har talt om byen og klubben...

Last edited:
Ifølge en Bold bruger så afviser Bejimo blank i Transferguru fra 15/5 at skrive med andre danske klubber. Jeg har dog ikke adgang til udsendelsen, så jeg kan ikke rigtig verificere det.

Det mig der skriver det.

Lyt fra minut 31:00 - 31:35

Man afviser nok kun, indtil et bud fra bønderne er stort nok. Dog er jeg ret overbevist om der foregår en del i kulisserne hos AGF pt. Jeg er ihvertfald selv noget overrasket over hvor meget Henrik Lind og JN har vist sig sammen seneste vel 3 uger. Det kan være tilfældigt, men jeg tror der er noget i gære. HL er glødende AGF og smidt 300m i ren donation til et stadion. Mon ikke han med et nyligt mesterskab kan smide lidt penge på bordet som en donation til at hæve kontraktniveauet hvis man fx ønsker at beholde Beijmo.

Man afviser nok kun, indtil et bud fra bønderne er stort nok. Dog er jeg ret overbevist om der foregår en del i kulisserne hos AGF pt. Jeg er ihvertfald selv noget overrasket over hvor meget Henrik Lind og JN har vist sig sammen seneste vel 3 uger. Det kan være tilfældigt, men jeg tror der er noget i gære. HL er glødende AGF og smidt 300m i ren donation til et stadion. Mon ikke han med et nyligt mesterskab kan smide lidt penge på bordet som en donation til at hæve kontraktniveauet hvis man fx ønsker at beholde Beijmo.
Selvfølgelig siger man kun det indtil noget andet byder sig. Men mon ikke han nogenlunde ved hvad FCM og FCK kan betale, allerede for 6-8 måneder siden, ligesom han ved hvad AGF kan betale. Ellers bør han skifte agent.

Så da han udtaler AGF eller udlandet, er det nok med en ret god ide om hvad de to fusionsklubber kan betale.

Mon ikke der snart er basis for en rettet emisson, hvor Henrik Lind køber ind og smider penge i kassen. De andre i ejerkredsen skal naturligvis være enige.

Der kan vel ikke rigtig være problemer i relationen mellem donationen og de krav de stiller vs. et medejerskab af AGF vs. Kommunen :unsure: Eller er det en af grundene til JN taler om at få lukket den lejekontrakt.

Felix Beijmo kan være nok så stor en legende, men han har altså ikke haft en karriere, hvor han har haft en sådan rigtig lækker kontrakt.

Hvis tilbuddene fra FCM og FCK er bedre end de udenlandske er det helt logisk, hvis han går den vej. Han skal tænke på sin pensionsopsparing.
Han skal gøre det der er rigtigt for ham. Om det så udelukkende er pension, og dermed fodbold i f.eks Qatar, eller en på opleveren i USA eller blive i Danmark hvor han - så vidt vides - trives, det er kun ham der ved hvad der er bedst.

Men har der og er der, reel interesse fra FCM og FCK, så er hans agent blevet kimet ned af de to klubber, om ikke andet for at spolere vores chancer, de sidste 4-5 måneder og han ved derfor 100% hvad de kan tilbyde, og det samme gør CV.

Det ændrer jo ikke på, at en fodboldspiller har en relativ kort karriere og derfor, naturligvis, kigger nøje på hvor meget der kan komme ind på kontoen.
Det vil selvfølgelig være en torn i øjet, hvis Beijmo skifter til FCX, men forståeligt.
Det gør imø ikke hans bedrift her mindre.

- Men jeg er jo også bare medløber 😎
For mig vil Beijmo og resten af den trup der skaffede os, vores første mesterskab i 40 år altid være helte og legender. Den status kan i min irrationelle del af mit hjerte/hjerne kun ændres ved et skifte til Brøndby.

At jeg ikke håber han eller nogle af de andre bærende spiller skifter til en anden dansk klub, er helt åbenlyst, men min rationelle del af hjertet/hjernen kan sagtens forstå det, ift. at sikre sig bedst mulig levegrundlag.
Forståelsen og det rationelle stopper dog ved Brøndby.

For mig vil Beijmo og resten af den trup der skaffede os, vores første mesterskab i 40 år altid være helte og legender. Den status kan i min irrationelle del af mit hjerte/hjerne kun ændres ved et skifte til Brøndby.

At jeg ikke håber han eller nogle af de andre bærende spiller skifter til en anden dansk klub, er helt åbenlyst, men min rationelle del af hjertet/hjernen kan sagtens forstå det, ift. at sikre sig bedst mulig levegrundlag.
Forståelsen og det rationelle stopper dog ved Brøndby.

Ja, altså vi har alle ret til at sætte og markere klare grænser! 😅

Latest posts

Back