New posts

Artikler om El Cambio Academy

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 642
  • Views Views: Views 53K
Artikler om El Cambio Academy
Jeg elsker afrikanske navne, der er bare noget swung over dem.

Og så både glæder og fryder det mig, OB fans bliver mere og mere frustreret over, OB sagde nej til et samarbejde med ECA.
Siger det gerne igen men ECA kan godt vise sig at være JNs største genistreg.

Udover spillernes niveau så elsker jeg simpelthen den glæde, de viser, det må være en fest at træne med dem.
Ja, jeg har også tænkt flere gange på at det var heldigt at OB ikke syntes det var noget de ville investere i dengang og Thorborg må da også tænke at det måske havde været bedre at bruge 15 mio der end på et par middelmådige spillere, som alligevel ikke forhindrede en nedrykning. For OB's fans er det selvfølgelig heller ikke så behagelig en påmindelse når Bogere scorer et mål imod dem og det bliver nok med stor ærgrelse for dem hvis vi på et tidspunkt sælger ham eller andre fra El Cambio for mange millioner.

Ja, jeg har også tænkt flere gange på at det var heldigt at OB ikke syntes det var noget de ville investere i dengang og Thorborg må da også tænke at det måske havde været bedre at bruge 15 mio der end på et par middelmådige spillere

Jeg synes, Thorborg er en af de værste ejere, der er i dansk fodbold. Lokal,milliardær men han virker fuldstændig ligeglad med klubben bare det kører sådan nogenlunde rundt. Ingen ambitioner, overhovedet.

Sorry for sidespringet.

Latest posts

Back